maven er oppustet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.457 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

maj2011

Hej med jer andre :-)

jeg er kun lige blevet gravid, og fisen er kun et riskorn, men syntes allerede at min mave har en "bule" det vil sige, jeg syntes den er oppustet???

Er der andre der har det sådan, jeg tænkte om det bare var fordi at nu slapper jeg mere af i maven, så den automatisk bliver lidt størrer???

tænker jo straks om der er noget ivejen??? tænker vist for meget, og så tror jeg at man mærker alle små forandringer på sin krop lige for tiden :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

CamiRon

Tillykke!!

At du føler dig oppustet er helt normalt! Jeg er også ny-gravid med nr. 2 og har fra vi opdagede det (4+2) følt mig oppustet og om aftenen har jeg endda måttet knappe mine bukser op for at det ik klemmer ubehageligt på maven.

Du skal bare slappe af og nyde det!

Anmeld

4. juni 2010

maj2011

CamiRon skriver:

Tillykke!!

At du føler dig oppustet er helt normalt! Jeg er også ny-gravid med nr. 2 og har fra vi opdagede det (4+2) følt mig oppustet og om aftenen har jeg endda måttet knappe mine bukser op for at det ik klemmer ubehageligt på maven.

Du skal bare slappe af og nyde det!

hej camilla

lyder godt... for jeg har det på samme måde

jeg prøver at slappe af, og nyde det

hvor når har du så termin???

Anmeld

4. juni 2010

CamiRon

Jeg har endnu ikke været ved lægen - det skal jeg om et par uger, men efter mine egne udregninger er jeg 7+4 i dag! Så termin er d. 17. januar. ) Hvornår har du?

Anmeld

4. juni 2010

maj2011

CamiRon skriver:

Jeg har endnu ikke været ved lægen - det skal jeg om et par uger, men efter mine egne udregninger er jeg 7+4 i dag! Så termin er d. 17. januar. ) Hvornår har du?

jeg skal først til læge 8 juli, har termin ca. d. 7 feb, så de mener jeg er 4+2

det er så nyt så man næsten ikke tør tro det er virkelig .... glæder mig til uge 12.

Anmeld

4. juni 2010

CamiRon

Ja det er meget nyt så! Du er lige så langt henne som jeg var da jeg testede positivt.  Tror ikke du skal tænke så meget over ugerne. Ved godt at risikoen for at miste er større i de første uger, men mister man, så er det jo fordi barnet ikke er levedygtigt. Tror man skal slappe af og nyde at der spirer et lille liv inde i én. Man kan alligevel ikke redde noget ved at tage sorgerne på forskud. Så ud i solen med dig og glæd dig over at du skal være mor!

Anmeld

5. juni 2010

maj2011

tak camilla...

tror du skal være graviditets coach :-)

rigtig go week

Anmeld

11. juni 2010

piadas

Hejsa!

Jeg er også kun i uge 6+5, men kom til at kigge ned af mig selv idag og synes også allerede, at min mave ser anderledes ud, og jeg vejer altså 10-15 kg. for meget, så det er ikke fordi, jeg er åleslank! Jeg ved ikke, om det er indbildning, fordi man glæder sig til, det kan ses eller hvad det er! Jeg har to børn i forvejen, så det er 3. gang, så det kan jo nok ses tidligere end første gang, meeen nok ikke allerede - jeg ved det ikke!

Jeg drømte i nat, at jeg fødte tvillinger - en pige først og en dreng bagefter!! Jeg har hørt at mellem 80 og 90 % af de kvinder, der drømmer, hvad de får, får ret! Det kan jo også være grunden til, at jeg synes min mave er vokset allerede, men det håber jeg nu ikke! Min morfar var trilling, men jeg ved ikke, hvilken side, det er man siger, flerlinger er arvelig fra?!

Anmeld

12. juni 2010

maj2011

tror bare at den er oppustet, men spændende med tvillinger hmmmm

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

piadas skriver:

Hejsa!

Jeg er også kun i uge 6+5, men kom til at kigge ned af mig selv idag og synes også allerede, at min mave ser anderledes ud, og jeg vejer altså 10-15 kg. for meget, så det er ikke fordi, jeg er åleslank! Jeg ved ikke, om det er indbildning, fordi man glæder sig til, det kan ses eller hvad det er! Jeg har to børn i forvejen, så det er 3. gang, så det kan jo nok ses tidligere end første gang, meeen nok ikke allerede - jeg ved det ikke!

Jeg drømte i nat, at jeg fødte tvillinger - en pige først og en dreng bagefter!! Jeg har hørt at mellem 80 og 90 % af de kvinder, der drømmer, hvad de får, får ret! Det kan jo også være grunden til, at jeg synes min mave er vokset allerede, men det håber jeg nu ikke! Min morfar var trilling, men jeg ved ikke, hvilken side, det er man siger, flerlinger er arvelig fra?!

Ej hvor skægt med det med drømmende. 

Da jeg ventet Lucas var jeg SÅ sikker på den blev en pige MEN jeg drømte det blev en dreng og det blev det så også. 

En her inde fra drømte jeg også fik en dreng og det fik hun. 

Ha ha lidt skægt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.