Startet på sprøjten -"lige 1 spørgsmål!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

AnneP

Så kom fru rød endelig igår,  og skulle starte på Gonal pen her til aften!

Har nu et spørgsmål til jer piger der har prøvet det!

Hvor meget har i blødt ved stik? slet ikke/1 dråbe/ mere??

-er nemlig lidt bange for at jeg måske har stukket i en blodåre!!

Ellers er jeg bare super glad for at være igang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

MM1987

Hmm...

Jeg har ikke blødt, eller måske en enkel dråbe et par gange...

Har du stukket dig i maven?? - ville umiddelbart mene det er svært at ramme en åre der - eller også er jeg bare for tyk

Hvis du er nervøs så kan du eventuelt ringe til klinikken i morgen...

Og hvis du bliver ved med at bløde så skal du selvfølgelig ringe til vagtlægen...

Anmeld

2. juni 2010

thessemarie

Hejsa..

Du kan sagtens komme til at bløde når du prikker dig..

Jeg kunne ikke selv så min nabo kom og gjorde det hver aften og engang i mellem sagde hun undskyld, og så kom der en dråbe eller to.. Men det sagde de i dronninglund at det ikke var noget jeg skulle spekulere så meget i.. Man fik bare et "fint" blåt mærke og så var det det...

Anmeld

2. juni 2010

AnneP

thessemarie skriver:

Hejsa..

Du kan sagtens komme til at bløde når du prikker dig..

Jeg kunne ikke selv så min nabo kom og gjorde det hver aften og engang i mellem sagde hun undskyld, og så kom der en dråbe eller to.. Men det sagde de i dronninglund at det ikke var noget jeg skulle spekulere så meget i.. Man fik bare et "fint" blåt mærke og så var det det...

pyhh tak, man kan jo godt blive lidt nervøs!

Anmeld

2. juni 2010

AnneP

Mia Maia skriver:

Hmm...

Jeg har ikke blødt, eller måske en enkel dråbe et par gange...

Har du stukket dig i maven?? - ville umiddelbart mene det er svært at ramme en åre der - eller også er jeg bare for tyk

Hvis du er nervøs så kan du eventuelt ringe til klinikken i morgen...

Og hvis du bliver ved med at bløde så skal du selvfølgelig ringe til vagtlægen...

det var bare 1-2dråber, så var ikke panisk, man bliver bare lidt nervøs! -måske er det bare når det er første dag!

Anmeld

2. juni 2010

MM1987

AnneP skriver:

det var bare 1-2dråber, så var ikke panisk, man bliver bare lidt nervøs! -måske er det bare når det er første dag!

Okay, så er der vidst ingen grund til bekymring... Tror bare det er lidt tilfældigt efter hvor man får stikket - og ja du bliver med garanti mere rutineret - der venter nok et lille blødt mærke...

Fortsat held og lykke med behandlingen...

Anmeld

2. juni 2010

AnneP

Mia Maia skriver:

Okay, så er der vidst ingen grund til bekymring... Tror bare det er lidt tilfældigt efter hvor man får stikket - og ja du bliver med garanti mere rutineret - der venter nok et lille blødt mærke...

Fortsat held og lykke med behandlingen...

Tak -håber alt går efter planen!

Håber også at det kommer til at lykkedes for dig, og gerne hurtigt!

Anmeld

3. juni 2010

lotte32

i min 1. iui behandling blødte jeg slet ikke eller kun en enkelt dråbe, ved andet forsøg var der én ud af de 8 gange jeg skulle stikke hvor jeg ramte et blodkar, og blødte meget.. det så i hvertfald ud af meget, det løb ned af benene på mig, blev lidt panikken, men det stoppede rimeligt hurtigt, fik blot et GIGA blåt mærke..

knus Lotte

Anmeld

3. juni 2010

AnneH

Det var ikke hverdag jeg blødte, og selvom jeg blødte lidt undgik jeg blå mærker. Men tror at det er meget forskelligt.

Held og lykke herfra

Anmeld

3. juni 2010

AnneP

AnneH skriver:

Det var ikke hverdag jeg blødte, og selvom jeg blødte lidt undgik jeg blå mærker. Men tror at det er meget forskelligt.

Held og lykke herfra

Ja tror også bare det var de små kapilære der blev ramt, har heldigvis ikke fået et blåt mærke!

Og idag blødte det ikke- og det gjorde heller ikke så ondt som igår! Så håber det fortsætter sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.