Der er 8 dage til jeg bare kan presse løs
, så manden og jeg har aftalt, at jeg den næste uge forholder mig fuldstændigt i ro, da han har noget arbejde langt hjemmefra...
Så hvis baby vil vente med at komme, så er jeg 37+0 den 11. juni, hvor farmand ikke er hjemme i den weekend, så der er frit go fra den 13. juni... Farmand satser på den 15. juni, så han lige kan nå hjem og falde til først.
Og ja jeg nyder tiden herhjemme. Det kan jo rent faktisk være sidste barn, dvs sidste orlov og sidste tid hvor jeg kan være 100% mig selv, så jeg nyder det for vildt... Og er heller ikke så utålmodig denne gang.
Hvad angår om de to store skal med til fødslen, så er det klart med i vores overvejelser. Den store vil rigtig gerne med, og ville også sagtens kunne klare det. Den lille tror jeg ville være ligeglad.
Men bliver det om natten, så vækker vi dem ikke, bliver det en hverdag, henter vi dem først efter fødslen, eller får en af vores liv-liner til at hente dem i de sidste minutter og levere dem herhjemme.
De går i en institution hvor der er meget fokus på natur og biologi, dvs finder man et dødt dyr, lige meget hvor råddent
det er, så tager man det med i bhv, og så kommer de det i sprit eller lederen skærer det op, og fortæller om hvordan dyrene ser ud indeni
... Så sarte er mine unger i hvert fald ikke... Derfor tror jeg ikke at de ville synes det var noget vildt at se en baby blive født, og jeg vil heller ikke have dem stående i fodenden...
Men nu skal jeg bare hvile, hvile og hvile, og så må vi se, om jeg kommer til at overholde min jm aftale den 16.