Sky skriver:
Ihh hvor dejligt for dig at det hele er som det skal være
... Og hvor er jeg samtidig misundelig på at du har mærket liv, for det glæder jeg mig nemlig meget til
. Det er jo vores første barn - første gang jeg er gravid - så er spændt på om man i virkeligheden er helt klar over at det er det man mærker de først gange, eller om det først står klart for én at det virkelig er det når man når længere hen.
Og så er jeg vildt misundelig på at du hørte hjertelyd!. Jeg var til jordemoder i forgårs, og jeg fik bare en stak brochurer og så var det det...totalt spild af tid hvis du spørger mig! Hvrodan kan det være at hun lyttede efter hjertelyd ved dig allerede nu? - jeg er 17+4... er det forskellig fra kommune til kommune eller 
Jeg havde det helt på samme måde som dig, da jeg havde været til 1. jordemoder-besøg. Der blev bare snakket lidt om sundhed, motion osv, også følte hun på min mave.
Da jeg ventede mine 2 store drenge, hørte jeg hjertelyd første gang, jeg var ved jordemoder, så havde virkelig sat næsen op efter samme oplevelse. Sådan blev det bare ikke, da de havde oplevet flere gange, at de så tidligt i graviditeten ikke kunne finde hjertelyden. Og så går mange jo helt i panik.. Det forstår jeg godt, men var alligevel vildt skuffet.
Anmeld