dejlig dag i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

isimaven

hej allesammen!

I morges var jeg til 1. jordemoder konsultation. Alt gik lige som jeg gerne ville have det, hun fandt hjertelyd i første forsøg ihh en dejlig lyd

og så har hun givet mig grønt lys til at føde hjemme!!! Hurra så nu er jeg allerede i kontakt med en hjemmefødsels jordemoder der kommer på besøg herhjemme om en uge glæder mig så meget til at få snakket med hende om det kommende forløb!

Så skinner solen jo og da jeg kom hjem efter jordemoderbesøget lagde jeg mig på sofaen og fik endelig det første blide puf på indersiden af maven  Jeg mærkede liv  

en perfekt dag!!!

god dag til jer også

Isimaven 14+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Sky

Ihh hvor dejligt for dig at det hele er som det skal være ... Og hvor er jeg samtidig misundelig på at du har mærket liv, for det glæder jeg mig nemlig meget til . Det er jo vores første barn - første gang jeg er gravid - så er spændt på om man i virkeligheden er helt klar over at det er det man mærker de først gange, eller om det først står klart for én at det virkelig er det når man når længere hen.

Og så er jeg vildt misundelig på at du hørte hjertelyd!. Jeg var til jordemoder i forgårs, og jeg fik bare en stak brochurer og så var det det...totalt spild af tid hvis du spørger mig! Hvrodan kan det være at hun lyttede efter hjertelyd ved dig allerede nu? - jeg er 17+4... er det forskellig fra kommune til kommune eller

Anmeld

3. juni 2010

Christina31

Sky skriver:

Ihh hvor dejligt for dig at det hele er som det skal være ... Og hvor er jeg samtidig misundelig på at du har mærket liv, for det glæder jeg mig nemlig meget til . Det er jo vores første barn - første gang jeg er gravid - så er spændt på om man i virkeligheden er helt klar over at det er det man mærker de først gange, eller om det først står klart for én at det virkelig er det når man når længere hen.

Og så er jeg vildt misundelig på at du hørte hjertelyd!. Jeg var til jordemoder i forgårs, og jeg fik bare en stak brochurer og så var det det...totalt spild af tid hvis du spørger mig! Hvrodan kan det være at hun lyttede efter hjertelyd ved dig allerede nu? - jeg er 17+4... er det forskellig fra kommune til kommune eller

Jeg havde det helt på samme måde som dig, da jeg havde været til 1. jordemoder-besøg. Der blev bare snakket lidt om sundhed, motion osv, også følte hun på min mave.

Da jeg ventede mine 2 store drenge, hørte jeg hjertelyd første gang, jeg var ved jordemoder, så havde virkelig sat næsen op efter samme oplevelse. Sådan blev det bare ikke, da de havde oplevet flere gange, at de så tidligt i graviditeten ikke kunne finde hjertelyden. Og så går mange jo helt i panik.. Det forstår jeg godt, men var alligevel vildt skuffet.

Anmeld

3. juni 2010

isimaven

Sky skriver:

Tak det er vidunderligt at alt forløber som det skal!!
Jordemoderen bad mig at lægge mig på brixen så hun kunne trykke lidt på maven og så spurgte hun om hun skulle prøve at finde hjertelyd, men så skulle jeg love ikke at gå i panik hvis hun intet fandt for det var jo tidligt, men hun ramte i første forsøg :-)!!
jeg synes det er underligt hvor forskelligt det er men tror måske det er optil jordemødrene hvad de gør ved 1. besøg.
Med hensyn til at mærke liv husker jeg at jeg først mærkede min første 18+ så det varer nok ikke længe før du får et vidunderligt puf i maven
Knus isimaven 14+3

Anmeld

4. juni 2010

Sky

...glæder mig rigtig meget til at mærke liv! - så bliver det hele nok også lidt mere virkeligt

Mvh Sky

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.