Fisk på grill

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Maja_4000

Kæresten og jeg skal nyde det gode vejr i sommerhus her i weekenden .. Og planen er , at vi skal grille HVER dage .. Elsker grillmad ! :b

Men jeg er meget fantasiforladt når det kommer til fisk .. 
Er der nogle som har en nem og god idé ?

Huset ligger tæt på en havn , hvor nærmest alt i fisk kan købes .. Så der er ikke så mange grænser .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

JacobsMoar

HORNFISK !!! Mums.. pakket ind i staniol med persille, salt og peber.. Kan ikke huske hvor lang tid de skal have, men for filan det ligger godt i maven.. - Og endnu bedre når det er de første fisk man nogensinde har fanget selv

Anmeld

2. juni 2010

Maja_4000

Bromberg skriver:

HORNFISK !!! Mums.. pakket ind i staniol med persille, salt og peber.. Kan ikke huske hvor lang tid de skal have, men for filan det ligger godt i maven.. - Og endnu bedre når det er de første fisk man nogensinde har fanget selv

Ja , hornfisk smager godt :b Har kun prøvet det på panden .. 

Men bliver skindet ikke helt "slattent" så ? 

Anmeld

2. juni 2010

Laulund87

Vi har tit lavet en hel ørred på grillen..nu har min mand så selv fanget dem så vi har renset den, stoppet den med grøntsager(peberfrugter, hvidløg, champignon osv) Pakket den ind i staniol og så på grillen en halv times tid hvor den bliver vendt ofte.

Det er vildt lækkert

Anmeld

2. juni 2010

JacobsMoar

Jo, det tog vi bare af da vi pakkede den ud af staniolen.. Lidt fedtet at sidde med, men det hele værd !!!  

Anmeld

2. juni 2010

Maja_4000

Er det egentlig sæson for hornfisk nu ? :p

Jeg er ikke så god til hel fisk .. Synes der er så mange ben :p

Anmeld

3. juni 2010

Assi

Fiskepakker med: kulmule, hvidvin, smør, salt, peber, hvidløg, frisk persille og basilikum og soltørret tomater.... mums!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.