Mor til en del!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

bette

tillykke med fødselsdagen.. !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Grynt

Hip hip hurraaaaaa tillykke   

Anmeld

3. juni 2010

Louise mortil4

Grynt/Tina skriver:

Hip hip hurraaaaaa tillykke   

tillykke med dagen håber du har haft en rigtig dejlig dag

Anmeld

7. juni 2010

linemus

Også et stort tillykke fra mig omend noget forsinket. Håber du har haft en dejlig dag med din store familie

Knus Line

Anmeld

7. juni 2010

Tynen

Et endnu mere forsinket TILLYKKE med fødselsdagen herfra!  

Håber at du havde en fantastisk dag med hele din store familie omkring dig!

Anmeld

7. juni 2010

mor til en del

Mange tak for hilsner....

Jeg er pt ikke så nærværende herinde, da vi har revet vores køkken fra 64 ned, og nu skal der arbejdes. Vores gamle hus har ingen ordentlig sokkel, så der er blevet gravet en meter under gulvhøjde for at der skal støbes nyt.....jeg ved sørme ikke hvor mange læs jord jeg har kørt væk, holdt op med at tælle på et tidspunkt..

Det er en lang procces vi skal igennem, så først sidst i juli, kan jeg gøre mig forhåbninger om at få køkken igen, indtil da har vi køleskab og komfur i stuen, og opvasker i vaskehuset .

Oven i alt dette kører hverdagen jo videre, og vi fik i torsdags endnu en ADHD diagnose, vi vidste jo godt det var sådan, og først blive jeg utrolig lettet, men senere på dagen kom den totale nedtur, det var nr. 3 ud af 9 og hvor mange kommer der oveni. Vi har mistanke om 2 mere. Vi skal til møde på børnepsyk. imorgen, og vi vil prøve at drøfte mulighederne for en familie udredning.

Nok for nu, børnene skal hentes....

knus til jer alle....

Anmeld

7. juni 2010

Muffinmus

sikke noget, ens køkkene er bare så uunsværligt, især med så mange børn der skal spises af jo:-)

Håber i hurtgti kommer på plads igen.

Og rigtig røv med jeres diagnoser. Eller dvs det er jo godt nok i får dem, bare øv at de er der hvis du forstår:-)

MEn jo mere udredning i får på det hele jo nemmere kan de i længden blive for jer jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.