Elias, nu som børnehavedreng :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Anja

Elias startede jo i børnehave i går. Vi afleverede ham kl 9, han gik bare ind og begyndte at lege, så vi sagde farvel til ham og håbede det bedste. Jeg hentede ham igen kl 12. Pædagogerne sagde, at det havde været en super god formiddag, han havde leget og hygget sig. Eneste minus ved dagen var, at han 10 min inden jeg kom havde været oppe at slås!!! Han havde leget med en jævnaldrende dreng og pludselig var der gået noget galt og en af pæd opdagede at de sloges og begge græd. Da jeg kom, var han dog glad igen, men slåskampen havde gjort indtryk. Elias´egen version var:

"Mor, ham drengen skubber mig, vi slås og mig kan ikke klare ham, så mig blev ked af det"  DRENGE!!

Resten af dagen herhjemme mente han, at han skulle holde fridag i dag, men her til morgen vil han gerne afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Monica

Dejligt at det var gået godt... Spændt på hvordan min "lille" dreng klarer det, men først den 28/6

Anmeld

2. juni 2010

Anja

Glemte at jeg ville vedhæfte et billede taget af ham inden vi tog afsted i går

Han ser pludselig så stor ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2010

Hyner

Wow er du sikker på han ikke er fra `06 istedet... Hold op han ser stor ud... Det var da vildt...

Lækker opstart i BH -trods den lille fight, men mon ikke der kommer flere af den slags???

Knus Henriette

Anmeld

2. juni 2010

Marco2

Dejligt at dagen gik gost... selvom han var i "slåskamp"

Og de bliver bare så store nu. Det er slet ikke til at fatte.

Emily skal dog først starte til august, så det bliver også spændende med en opstart direkte efter 3 ugers ferie med mor og far...

Ag

Anmeld

2. juni 2010

ivfmarie

wooow han ser sgu da osse helt vildt stor ud!!

Dejligt at opstarten var god (sådan da...) Men mon ikke næsten det kommer af sig selv nu hvor de er så store - drengene i hvertfald? De gider da ikke dagpleje længere.. de vil sgu ud og opleve noget, lege med flere, og lege mere vildt.

Malte er SÅ klar, og vi glæder os max til at han starter til august.

Marie

Anmeld

2. juni 2010

Muffinmus

hi hi, ja, det er noget andet de skal til nu, men fint at det gik godt:-)

Her gik starten også fint igår, og bedre i dag...skønt med vores store børnehavebørn:-)

Anmeld

2. juni 2010

Lulle25

Nåh hvor er han sød, store bh dreng

Anmeld

2. juni 2010

Anja

Har været til sommerfest i børnehaven, og det var dejligt at se, at Elias allerede gik hjemmevant rundt på den store legeplads

I dag gik også fint, tror han skal prøve at være der 9 - 14 i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.