Nordhjem.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

lisbethita

KaMa skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til lige at slå et slag for denne her hjemmeside.

http://www.nordhjem.dk/

Har flere gange handlet der, og får altid de fineste varer - og til næsten ingen penge.

(Jeg har altså ikke aktier i firmaet, men vil bare give det videre til andre).

Det her fik jeg leveret i dag:

Ugleranke til 29 kr.

Mor & Barn Skildpadder 25 kr.

Mor & Barn Ugler 25 kr.

Babysengesæt kr. 59 kr!! SAY WHAT! - junior koster 79 kr. Og det er sgu fin kvalitet. Det er fra House Doctor.

Linker lige direkte, da siden er lidt dum at finde rundt på. Først sengetøjet - nedenunder diverse dyr.

http://www.nordhjem.dk/pi/Sengelinned_Mathilde_Grå_40_45_70_100_cm__8159_.aspx

TUSIND tak for din anbefaling 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

LauraLW

KaMa skriver:

Ja, den er lidt dyr i fragt. Det koster jo faktisk så mange penge at sende med postdanmark, hvis man ikke har en erhvervsaftale - måske de ikke har det... Eller måske er det bare der, de tjener pengene ;-)

Fik du købt noget godt?

sådan nogle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2010

Vial

LauraLW skriver:

ja det synes jeg :-) Det var uglerne der lokkede - så købte både de små og de der mor/barn og så købte jeg skildpadderne også - SÅ fine altså, et par indkøbsnet/strandtaske (sådan nogle farvede nogle... kan ikke lige beskrive dem), nogle skeer og lidt gaver til noget familie.

overvejede sengetøjet også, men har SÅ meget i forvejen hehe.

Laura

Hold da op det lyder til at du har fået valuta for pengene. Det er også en ret god gaveside. Min søster købte et lille lager, som hun bruger til værtsindegaver - smart.

Rent personligt har jeg det med ting i plastik og stærke farver som ravne har det med skinnende ting: Det drager mig og jeg må ha' det... Haha.

Anmeld

2. juni 2010

Vial

LauraLW skriver:

ja det synes jeg :-) Det var uglerne der lokkede - så købte både de små og de der mor/barn og så købte jeg skildpadderne også - SÅ fine altså, et par indkøbsnet/strandtaske (sådan nogle farvede nogle... kan ikke lige beskrive dem), nogle skeer og lidt gaver til noget familie.

overvejede sengetøjet også, men har SÅ meget i forvejen hehe.

Laura

Hold da op det lyder til at du har fået valuta for pengene. Det er også en ret god gaveside. Min søster købte et lille lager, som hun bruger til værtsindegaver - smart.

Rent personligt har jeg det med ting i plastik og stærke farver som ravne har det med skinnende ting: Det drager mig og jeg må ha' det... Haha.

Anmeld

2. juni 2010

LauraLW

KaMa skriver:

Åh! Samme her! - Du skulle se mit hjem hehe. - Havde en tanke om at jeg skulle bo lyst og minimalistisk... men så syede jeg en pink puf og så gik det ned ad bakke derfra hehe.

- Godt man har en kæreste der accepterer pangfarver :-)

Anmeld

2. juni 2010

LISBETH:-)

Øj en fed side. Tak for tippet selvom jeg lige er blevet fattigere :-)

Anmeld

2. juni 2010

Laulund87

Ups så blev jeg lige 400 kr fattigere

Det var ikke pænt af dig at dele denne side

Anmeld

20. november 2010

Sofia

KaMa skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til lige at slå et slag for denne her hjemmeside.

http://www.nordhjem.dk/

Har flere gange handlet der, og får altid de fineste varer - og til næsten ingen penge.

(Jeg har altså ikke aktier i firmaet, men vil bare give det videre til andre).

Det her fik jeg leveret i dag:

Ugleranke til 29 kr.

Mor & Barn Skildpadder 25 kr.

Mor & Barn Ugler 25 kr.

Babysengesæt kr. 59 kr!! SAY WHAT! - junior koster 79 kr. Og det er sgu fin kvalitet. Det er fra House Doctor.

Linker lige direkte, da siden er lidt dum at finde rundt på. Først sengetøjet - nedenunder diverse dyr.

http://www.nordhjem.dk/pi/Sengelinned_Mathilde_Grå_40_45_70_100_cm__8159_.aspx

Jeg ved godt det er en gammel tråd jeg hiver op, men tusind tak for anbefalingen af siden, har lige købt en masse derinde! Blandt andet noget fint babysengetøj til 28 kr. Det er så billigt, og hvor er deres varer bare fine!!!

Anmeld

20. november 2010

Vial

Det var så lidt.

Sengetøjet er SÅ fint og i rigtig god kvalitet. Jeg købte selv 6 babysæt, men har også tvillinger.

Her er det in action:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2010

Sofia

KaMa skriver:

Det var så lidt.

Sengetøjet er SÅ fint og i rigtig god kvalitet. Jeg købte selv 6 babysæt, men har også tvillinger.

Her er det in action:

Ej hvor er det et fint billede De ser så søde ud. Jeg har købt sættet i gult, jeg kender ikke kønnet på babyen i maven, og tænkte det kunne bruges til begge køn

Fik også købt en rigtig fin næsehorns-bamse, og tusind andre småting.. Blandt andet thevarmer og grydelapper i samme mønster som sengetøjet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.