Blod klumper?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.609 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Vidunderligeunger

Ja, undskyld den frastødende overskrift, MEN der kommer blod klumper ud af mig forneden i tiden. Kan mærke at der sidder en glat slimet klump som ikke kan komme ud? skal jeg bare vente på den kommer?? synes det er lidt skræmmende alt det blod der kommer ud af en??

til dem som ikke ved det : fik PKS d. 25/5.

er der nogen som har prøvet noget lignende???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

4kløver

ja efter jeg havde kom der også klumper ud.. tror det er nomal

Anmeld

1. juni 2010

dorthemus

Åh ja! En par dage efter fødslen kom der en kæmpe klump ud af mig på toilettet...klam fornemmelse

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Klumper kom der også ved mig,.. Jeg blev så bange at jeg spurgte på sygehuset om det var normalt.. Bare rolig, DET er normalt.. Men grimt og ubehageligt...

Anmeld

1. juni 2010

Enayia

Hej du!

Når man har født elller bløder meget ved forbindelse ved fødsel eller evt krafig menstration kan blodet godt størkne lidt inden du kommer ud, når du er på toilet eller lignene. Jeg har hørt om det gennem flere og jeg har selv haft en smule igennem mine teenage år da jeg blødte meget, og jeg havde det meget lige efter jeg fødte. (dog er min situation naturligvis en anden dengang) Men for det meste vil jeg da mene det er normalt i forbindelse med de ting. Hold øje med om det bliver ved, det skulle meget gerne gå væk igen, hvis ikke så synes jeg du skal tale med en læge om det eller din SP.

Knus

Anmeld

2. juni 2010

Maddox

MoarJ skriver:

Klumper kom der også ved mig,.. Jeg blev så bange at jeg spurgte på sygehuset om det var normalt.. Bare rolig, DET er normalt.. Men grimt og ubehageligt...

Haha.. det gjorde jeg også! Der var ingen der havde sagt til mig at det kunne ske, så da jeg "tabte" min første store klump, troede jeg min livmoder var ved at falde nedenud

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Solajma skriver:

Haha.. det gjorde jeg også! Der var ingen der havde sagt til mig at det kunne ske, så da jeg "tabte" min første store klump, troede jeg min livmoder var ved at falde nedenud

Man bliver faktisk temmelig bange, når man ikke har fået noget afvide om at det godt kan ske...

Anmeld

2. juni 2010

mariamiss6

Det er semistivnet blod... Blod begynder at stivne så snart det forlader "såret" også selvom det ikke helt er kommet ud endnu... Så selvom det ligner kødklumper, så er det det ikke

Efter min anden fødsel kom ALT det stivnede blod ud i een stor klump... Det var faktisk næsten fuldstændig som at føde moderkagen igen. DET var klamt....

Men altså klumper er normalt... Jeg hører til de der bløder kraftigt under mens, og det sker også meget ofte at der kommer mindre "kødklumper" med der...

Anmeld

2. juni 2010

MaleneG

Det er helt normalt, og naturligt

men som de andre skriver, så ja så bliver man en anelse nervøs, og forskrækket når der ligger sådan en blod blævrende tingest på gulvet, trusserne eller toilettet. 

Personligt troede jeg selv at jeg ikke havde fået hele moderkagen med ud. 

Så lige præcis dette her område, kunne de nok godt blive bedre til at informere omkring. 

Anmeld

2. juni 2010

Vingummien

BlyViol skriver:

Ja, undskyld den frastødende overskrift, MEN der kommer blod klumper ud af mig forneden i tiden. Kan mærke at der sidder en glat slimet klump som ikke kan komme ud? skal jeg bare vente på den kommer?? synes det er lidt skræmmende alt det blod der kommer ud af en??

til dem som ikke ved det : fik PKS d. 25/5.

er der nogen som har prøvet noget lignende???? 

Det er helt normalt. Jeg blev så advaret om det af min jordmor inden jeg gik på wc første gang.

Hun beskrev det som blod æg at jeg skulle ikke blive forskrækket hvis der kom blod klumper ud på str med et æg.

Jeg turde så næsten ikke tisse bagefter :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.