... af dårligt humør! 
Filuca sover egentlig fint nok når hun først er faldet i søvn, hun er bare SÅÅÅ længe om at falde i søvn. Jeg prøver at køre den stille metode, hvor jeg ikke snakker til hende hver gang hun går ud af sengen, men lægger hende i tilbage uden at sige noget.
Hun kaster med bøgerne, synger, råber, kravler op i vinduet og banker løs, sparker til væggen og jeg kunne blive ved. Når hun står ud af sengen, går hun hen til døren og åbner den og råber MOAR eller FAAAR! Når vi så går hen mod døren, smækker hun den og løber over i seng. Men hun nægter at lægge sid ned, sparker dyne af. SÅ går vi uden at lægge dyne på, men så råber hun DYNE...
Vi vil rigtig gerne have Fiona til at sove i samme rum som Filuca, men det fungerer heller ikke. Fiona kan godt sove fra at Filuca snakker lidt og læser bøger, men når hun råber og skriger er det klart hun vågner. Det er så ikke det værste. Filuca kravler op i Fionas seng og kaster sig ned over hende.
Og tøsen er jo ligeglad med ballade og sur mor og far. Hun griner bare af og fortsætter. Det ender oftes med at jeg kommer til at råbe så højt at jeg er sikker på de kan høre det i resten af kvarteret. Og jeg har jo slet ikke lyst til at blive så sur, men det er fandme svært når hun fortsætter sin terror-runde. 
Uanset om hun kommer i seng kl 19, 20 eller senere så sover hun først 21-22 stk. Og det er det samme show næsten hver aften. Hun vågner som regel ved 5.30 tiden, uanset hvad. Jeg aner virkelig ikke mine levende råd... HJÆLP!!
Anmeld