Nogle der ved hvor jeg finder disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Risen

Har ledt som en gal på nettet og kan bare ikke finde dem eller noget der ligner.. Jeg håber det er okay at bruge dette billede.. Fandt det på google? .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Svei

Risen skriver:

Har ledt som en gal på nettet og kan bare ikke finde dem eller noget der ligner.. Jeg håber det er okay at bruge dette billede.. Fandt det på google? .. 

Hvilken str. er du...jeg har faktisk to par liggende jeg aldrig har gået med, det ene par er præcis som disse...hvis det altså er bukserne vi taler om...

Anmeld

1. juni 2010

Risen

Yrsa skriver:

Hvilken str. er du...jeg har faktisk to par liggende jeg aldrig har gået med, det ene par er præcis som disse...hvis det altså er bukserne vi taler om...

Ja sorry.. Det er bukserne.. hehe! Hvad mærke har du dem i?.. Lige nu er jeg jo gravid , men plejer at ligge på størrelse 28/29.. Så håber bestemt jeg kan komme derned igen.. 

Anmeld

1. juni 2010

Svei

Risen skriver:

Ja sorry.. Det er bukserne.. hehe! Hvad mærke har du dem i?.. Lige nu er jeg jo gravid , men plejer at ligge på størrelse 28/29.. Så håber bestemt jeg kan komme derned igen.. 

Mon ikke du nok skal komme det... og så bruger vi samme str.. det ene par er af mærket Nordstrom og er lige op og ned i benene og str. 29/32. Det andet Blend she og er også 29 men med smalle ben. Det ene par er store i str. og det andet par små. men de er fede begge to...

Anmeld

1. juni 2010

Risen

Yrsa skriver:

Mon ikke du nok skal komme det... og så bruger vi samme str.. det ene par er af mærket Nordstrom og er lige op og ned i benene og str. 29/32. Det andet Blend she og er også 29 men med smalle ben. Det ene par er store i str. og det andet par små. men de er fede begge to...

Hvor heldigt.. Er kun interesseret i dem med tyndeben.. Altså ligesom på billedet , sådan slim effekt.. Hvad med farven er det som på billedet eller? .. Måske du kunne tage et billede af dem selv og smide ind? 

Hvad ligger vi rent prismæssigt? 

Anmeld

1. juni 2010

Svei

Risen skriver:

Hvor heldigt.. Er kun interesseret i dem med tyndeben.. Altså ligesom på billedet , sådan slim effekt.. Hvad med farven er det som på billedet eller? .. Måske du kunne tage et billede af dem selv og smide ind? 

Hvad ligger vi rent prismæssigt? 

De er fuldstændig magen til dem på billedet...jeg har aldrig haft dem på fordi de er lige små nok..men de var ret dyre...

Tager lige et billede af dem...så kan du jo se..

Anmeld

1. juni 2010

Risen

Yrsa skriver:

De er fuldstændig magen til dem på billedet...jeg har aldrig haft dem på fordi de er lige små nok..men de var ret dyre...

Tager lige et billede af dem...så kan du jo se..

Uh hvis DU synes de er små så er de måske alt for små til mig.. hmm.. Hvor er det nu du bor henne af i verdenen?  

Anmeld

1. juni 2010

Svei

De er noget mørkere end på billederne, Ikke sorte men det mørkeste blå

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2010

Risen

Yrsa skriver:

De er noget mørkere end på billederne, Ikke sorte men det mørkeste blå

De ser perfekte ud, specielt hvis de er helt mørke.. Hvad tænker du med hensyn til pris? 

Anmeld

1. juni 2010

Svei

Risen skriver:

De ser perfekte ud, specielt hvis de er helt mørke.. Hvad tænker du med hensyn til pris? 

De er ret mørke..jeg bor på Nord Falster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.