iui, negativ blodprøve og forsinket mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Sofiedk

ARGH .... Min krop er bare helt ærligt gået i strejke overfor mig og NÆGTER at opføre sig ordenligt Det kan simpelthen ikke være rigtigt at tingene skal være så besværlige.

Jeg blødte i ca. 4-5 timer mandag sidste uge om aftenen, tænkte at det så var min mens, men næ nej. Var til scanning hos gyn på det som jeg troede var min 3. dag, men havde stadig ikke haft mens, min slimhinde var stadig fin. Fik så taget HCG blodprøve, negativ.

Og så nu er det så tirsdag og jeg har stadig ikke fået min mens, plejer altid at få den senest 15 dage efter iui, men nu er der så gået 20 dage siden iui og stadig ingen mens. Hmm ....

Hvor længe er det længste der er gået for jer fra iui til mens start? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Agnete

Ej, det er da for mærkeligt. Jeg har normalt kort cyklus på 24 dage. Jeg er gået henholsvis 19 og 16 dage fra IUI til mens, hvor der kun skulle være 12 dage. Ved ikke om det er normalt, at cyklus bliver længere, når man er i behandling...

Skal du så bare vente på mens (igen), eller kunne de se på scanning, om der var æg på vej? Jeg skal selv scannes på mandag den 7.  

Kh Agnete

Anmeld

2. juni 2010

Sofiedk

De kunne se på scanningen at jeg ikke har udstødt min slimhinde endnu, så før det sker kan jeg ikke begynde at producere æg igen, men har fået tid til endnu en scanning på torsdag og så må vi se hvad den siger, men håber godt nok jeg får min mens her en af dagene.

Tror måske lidt det vil være en god ide at holde pause fra hormonerne indtil ivf start.

Anmeld

2. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Skønt at se dig herinde igen lækkersnaps.

Argh søde. Kan virkelig godt forstå du er frustreret. Synes også det er pisse frækt at det skal opføre sig sådan, det er du da den sidste der har fortjent. SUK Det kan ikke være rigtigt!!!

Måske er det med en hormon pause en god ide? Så kan kroppen få lidt ro og samle styrke til august. Kan satme godt forstå hvis det er en meget svær beslutning. Kæmpe krammer gange to...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.