Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
What to do? .. Skal man presse "bylden" eller lade den slippe ? ..
Nummi nummi.. ej sorry, bare ikke så lækkert et emne..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: What to do? .. Skal man presse "bylden" eller lade den slippe ? .. Nummi nummi.. ej sorry, bare ikke så lækkert et emne..
jeg siger pres, men ikke uhæmmet... lav hul... og rens så med tonic...
ka-ri-na skriver: jeg siger pres, men ikke uhæmmet... lav hul... og rens så med tonic...
Bare svært at se hvad man laver på grund af den store mave.. men jeg må have spejl og lir frem og prøve.hehe. ..
kan du evt. starte med at hive håret ud?? det får som regel det meste af det "klamme" med ud og så et let tryk og tonic eller klorhexidin på bagefter ....
hygge med operationen heheh
isimaven skriver: kan du evt. starte med at hive håret ud?? det får som regel det meste af det "klamme" med ud og så et let tryk og tonic eller klorhexidin på bagefter .... hygge med operationen heheh
Ja det er nok også en god mulighed.. må prøve og krydse for det ikke ender i det rene blodbad ! hehe
Risen skriver: Ja det er nok også en god mulighed.. må prøve og krydse for det ikke ender i det rene blodbad ! hehe
puha held og lykke med det
hihihi
isimaven skriver: puha held og lykke med det hihihi
Hihi .. Tak
Vil forslå dig at tage et bad så huden er blød og renset, hiv håret ud og rens efter med klorhexidin eller lign. renseprodukt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128