Tiden går laaangsomt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Sky

Tja...som overskriften lyder, så synes jeg bare at tiden snegler sig afsted!

I dag skal jeg til 1. jordemoderbseøg - glæder mig, men ved også at det mest bare er en snak om løst og fast. 15. Juni skal vi til MD scanning og jeg glæder mig HELT VILDT til det  ...synes bare at der er 100 år til!

Ser stadig slet ikke rigtig gravid ud... så lige nu synes jeg bare at tiden går alt for langsomt. Jeg har termin den 7. November, så det er der jo også lidt tid til, men glæder mig bare så meget...

Er der andre der også har det sådan? - eller er det bare mig der af natur er ALT for utålmodig...en baby tager jo den tid en baby skal ta! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

isimaven

Sky skriver:

Tja...som overskriften lyder, så synes jeg bare at tiden snegler sig afsted!

I dag skal jeg til 1. jordemoderbseøg - glæder mig, men ved også at det mest bare er en snak om løst og fast. 15. Juni skal vi til MD scanning og jeg glæder mig HELT VILDT til det  ...synes bare at der er 100 år til!

Ser stadig slet ikke rigtig gravid ud... så lige nu synes jeg bare at tiden går alt for langsomt. Jeg har termin den 7. November, så det er der jo også lidt tid til, men glæder mig bare så meget...

Er der andre der også har det sådan? - eller er det bare mig der af natur er ALT for utålmodig...en baby tager jo den tid en baby skal ta! 

hej!!

jeg synes også at tiden snegler sig... er bare ikke ret god til den her ventetid  er som regel klar til at føde ved den første positive test hehehe (har først termin den 29. november). Men spunken skal selvfølgelig lige have lov at vokse sig stor og stærk.

Jeg skal til jordemoder i morgen for første gang og er spændt på det, MD scanning skal jeg først til d. 8. juli så der er bare vanvittig lang tid til - vil så gerne vide kønnet så jeg bedre kan forholde mig til hvad jeg har i vente . Men kan dog glæde mig over at nu har jeg fået en fin mave på som jeg kan ae hehe...

Men utålmodig er du bestemt ikke alene om at være hehehe held og lykke med jordemoderbesøget i dag

isimaven

Anmeld

1. juni 2010

roenlund

Jeg kender følelsen...

Jeg er sat til d. 6 nov og der er bare mega lang tid til

Jeg er desværre sygemeldt allerede nu pga problemer med ryggen og da jeg ikke kender nogen som også er hjemme i hverdagene er jeg bare herhjemme alene... .... .... .....

Ved skisme ikke hvad jeg skal få tiden til at gå med, så hvis der er nogen med gode idéer vil de blive taget imod med kyshånd.

Anmeld

1. juni 2010

jv30

Hej allesammen.

Jeg har termin den 10/11 og synes godt nok, der er AAALT for lang tid til.. Især fordi jeg er sygemeldt pga bækkenløsning.

Jeg skal til MD scanning den 22/6 - glæder mig vildt meget. Var til jordemoder i sidste uge for første gang, men skal så ikke derhen igen før engang midt i august..

Trøster mig med, at det i det mindste ser ud til at blive bare en lille smule sommer, så kan jeg sidde lidt udenfor og nyde livet 

Men er faktisk klar til den lille ny (som er min første) - men må jo væbne mig med masser af tålmodighed..

Anmeld

2. juni 2010

silden85

jeg synes virkelig også tiden går langsomt, og jeg er sat til d. 26 nov men det er nok fordi jeg glæder mig rigtigt meget til at der bliver november

Anmeld

2. juni 2010

marhemor

Jeg er også med på utålmodigheds-vognen...

Er sat til 21. oktober, og skal til MD-scanning på mandag, glæder mig så meget til (forhåbentligt) igen at få at vide at alt er fint og godt

og   til jer der går sygemeldt!

Anmeld

2. juni 2010

Siber

ja især når man så bliver sat 14 dage tilbage, øv

Knus Siber

Anmeld

3. juni 2010

misslea

Jeg er SELVFØLGELIG også utålmodig lige som alle jer andre med små dejlige unger i maverne

MEN jeg hører nok til én af dem, der har det meget fint med, at en baby tager 40 uger at bage færdig....  Syn's tiden går mega stærkt, og da det er vores første barn, er det alt sammen helt nyt for os, og vi har brug for lidt tid til at finde ud af hvordan tingene skal være!!! Så selvom jeg også er ved at dø af spænding efter at se, hvordan vores lille pige ser ud og holde hende i armene for første gang, tjaaa så er det også okay, at der går lidt tid endnu!!!

Jeg er sat til d. 4. okt. og er så heldig at gå på barsel 8 uger inden termin, så allerede d. 30. juli har jeg sidste dag på job, da jeg også lige har en uges ferie inden.... uuuhh  Så pludselig går tiden jo ret hurtig syn's jeg

Mange knus fra Lea 22+3

Anmeld

3. juni 2010

Sky

Pyyha...jeg er ikke den eneste

Dejligt at vide at der er andre utålmodige kommende mødre herinde  

Og stor krammer til de der er sygemeldte- nu er vejret da heldigvis godt lige nu så man kan være lidt udenfor...

Anmeld

3. juni 2010

Christina31

Jeg synes også, at tiden snegler sig afsted. Skal have planlagt kejsersnit i starten af oktober- så ca. 4 måneder igen.

Jeg er sygemeldt, fordi jeg har været igennem en ret stor rygoperation okt. 2009. Så har vildt mange smerter, nu hvor maven er vokset meget,  og bliver derfor nødt til at hvile mig mange gange om dagen.  

Øv, så er tiden altså meget lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.