mens kommet, men så ikke alligevel.. øhh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

millesofie

jeg fødte den 10 dec 09. så ja det er jo snart 6 mån siden

men min mens er ikke kommet endnu, eller retter sagt den kom men så blev den væk igen inden for tre timer.. ??? det er nu sket to gange (både april og maj) er der andre der har prøvet det?

jeg forstår det ikke helt, for det starter som det skal med ægløsning og så nogle dage senere kommer det så (jeg holder kun mine æg et par dage ) med friskt blod og så går det hen i udflåd allerede tre timer efter og 5 timer senere er det hele væk øhh?? hvad sker der?? er det mon fordi jeg stadig ammer 3-4 gange dagligt??

håber på gode svar for er lidt ude af den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Mumto3

Altså du skal selvfølgelig tage en g-test for at være sikker!

De tre gange jeg har født, der har jeg først fået mens efter ca. 11 mdr. -og det er bestemt ikke 'bare startet op' og så været regelmæssigt. Det har været noget tilfældigt noget, meget ligsom da man var teenagere og startede på mens

Anmeld

1. juni 2010

millesofie

jeg ved med sikkerhed at jeg ikke er gravid igen, både fordi jeg ikke har været sammen med nogen men også fordi min krop ikke kan holde på ægget uden hjælp (ikke noget der går væk af sig selv øv øv)

men rart at høre at der er nogen der også har haft kludder i deres mens efter graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.