Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lillespurv19 skriver: Det må jo klart være det min datter hedder :LÆRKEMen ellers isabella og frida
Det må jo klart være det min datter hedder :LÆRKEMen ellers isabella og frida
ja Lærke har jeg også haft oppe at vende mange gange!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min 7 dage gamle datter skal hedde ELINA
Men har også en Amalie
lisbeth2910 skriver: Min 7 dage gamle datter skal hedde ELINA Men har også en Amalie
det var også et flot navn! tillykke med hende!
sophieamalia skriver: Hej piger, ja jeg fik jo af vide i torsdags at jeg skal have en dejlig lille prinsesse.. Og ja, så skal jeg jo til at tænke på navne! så nu vil jeg gerne hører jeres absolutte ynglings navn, jeg vil gerne at i bare skriver 1 navn, da jeg ellers slet ikke kan overskue det! så på forhånd tak for hjælpen piger! Sophie
Hej piger, ja jeg fik jo af vide i torsdags at jeg skal have en dejlig lille prinsesse.. Og ja, så skal jeg jo til at tænke på navne!
så nu vil jeg gerne hører jeres absolutte ynglings navn, jeg vil gerne at i bare skriver 1 navn, da jeg ellers slet ikke kan overskue det!
så på forhånd tak for hjælpen piger!
Sophie
Hvis jeg får en pige næste gang, skal hun hedde Tiffany tror jeg. Synes det er et smukt navn. Og tillykke med hende
Line&Liam skriver: Jeg har altid sagt at MIN pige skulle hedde Mikkeline! Nu fik vi så en dreng, og Morten bestemte han skulle hedde Liam, så hvis vi får en pige, passer Mikkeline ikke så godt til, så nu tænker jeg Maddie
Jeg har altid sagt at MIN pige skulle hedde Mikkeline!
Nu fik vi så en dreng, og Morten bestemte han skulle hedde Liam, så hvis vi får en pige, passer Mikkeline ikke så godt til, så nu tænker jeg Maddie
Synes godt Mikkeline og Liam kan gå sammen
Min lille datter hedder Emilie
Alexis skriver: Synes godt Mikkeline og Liam kan gå sammen
Jaa det kunne måske egentlig godt gå, jeg er bare MONSTER forelsket i det navn!
jeg har fra da jeg avr helt lille godt kunnet lide navnet Simone.
min søster hedder det og det er mig (da jeg kun var 3 år gammel) valgt at hun skulle hedde.
nu har jeg jo lige fået lille tinke men det var faktisk ikke mit yngligs navn det er AGNES
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128