Lige en update fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

sbs78

Jeg var jo til scanning/samtale i går. Det gik bare så fint :-) Lillesøster var bare så fin. Hun var slet ikke så lille som mig egen læge sagde. Lægen i går scannet hende til ca. 2589 og først mente hun at lillesøster ville komme til at veje omkring 3800g ved fødslen :-/ men det tog hun i sig igen :-D Og sagde nu omkring de 3300g. Lillesøster lå med hovedet ned af, så det var jo også bare dejligt. Ikke som sin storesøster, med hovedet opda.
Vi aftalte at jeg stadig prøvet at føde selv, men med en fødselskontrakt i baghånden. Hvis jeg ikke har født inden min termin den 4 Juli og jeg ind og undersøges den 5 Juli og se om jeg har åbnet mig.

Jeg var også til amme samtale i går. og det var også rigtig dejligt, lige at få sat nogle ting på plads omkring det.

Knus Sidsel 35+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Jeg var jo til scanning/samtale i går. Det gik bare så fint :-) Lillesøster var bare så fin. Hun var slet ikke så lille som mig egen læge sagde. Lægen i går scannet hende til ca. 2589 og først mente hun at lillesøster ville komme til at veje omkring 3800g ved fødslen men det tog hun i sig igen :-D Og sagde nu omkring de 3300g. Lillesøster lå med hovedet ned af, så det var jo også bare dejligt. Ikke som sin storesøster, med hovedet opda.
Vi aftalte at jeg stadig prøvet at føde selv, men med en fødselskontrakt i baghånden. Hvis jeg ikke har født inden min termin den 4 Juli og jeg ind og undersøges den 5 Juli og se om jeg har åbnet mig.

Jeg var også til amme samtale i går. og det var også rigtig dejligt, lige at få sat nogle ting på plads omkring det.

Knus Sidsel 35+2

Lille perfekte unge  Uuhhh hvor jeg glæder mig til at møde hende  Og hvor blir det spændende om vi komemr til at ligge og råbe om kap på hver vores fødestue... men så bedes du venligst lige føde et par dage før for jeg giiiider ik gå over tid. Skal vi sige senest d. 30. juni?? (OMG - det er jo lige om lidt)

Anmeld

5. juni 2010

Risen

sbs78 skriver:

Jeg var jo til scanning/samtale i går. Det gik bare så fint :-) Lillesøster var bare så fin. Hun var slet ikke så lille som mig egen læge sagde. Lægen i går scannet hende til ca. 2589 og først mente hun at lillesøster ville komme til at veje omkring 3800g ved fødslen men det tog hun i sig igen :-D Og sagde nu omkring de 3300g. Lillesøster lå med hovedet ned af, så det var jo også bare dejligt. Ikke som sin storesøster, med hovedet opda.

Knus Sidsel 35+2

! Dejligt.. Sjovt som de læger bare gætter løs omkring barnet vægt.. .. Gjorde min også, desværre bare lige omvendt.. Troede jeg havde en ordenlig basse, meen hun var alligevel ikke så stor ifølge jordmoderen.. 

Tillykke med den store pige  

Knus

Anmeld

6. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

! Dejligt.. Sjovt som de læger bare gætter løs omkring barnet vægt.. .. Gjorde min også, desværre bare lige omvendt.. Troede jeg havde en ordenlig basse, meen hun var alligevel ikke så stor ifølge jordmoderen.. 

Tillykke med den store pige  

Knus

Synes også min jordemoder skyder i øst og i vest... min læge har ikke givet sit bud.

Men da jeg konfronterede min jordemoder med det sidst sagde hun også at hendes bud altid vil være +/- 500 g - og 500 g er dælme meget

Så jeg tar det meget let (altså med mindre de virkelig vurderer hende til at være alt for lille eller alt for stor). Kristian var de også sikker på vejede laaangt over 4 kg - men han var helt perfekt og vejede "kun" knap 3,7 kg

Anmeld

6. juni 2010

Corn

Det lyder da som en helt fin str...

Da jeg gik i fødsel 36+0 med den store havde flere jm'ere haft fingre i mig og en af dem sagde blandt andet, at jeg jo skulle være forberedt på, at baby ville være lille, og nok også skulle have starthjælp for ikke at tabe sig for meget... Han vejede 3250

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.