Update på Loke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Sofie

Så har vi endelig fået svar på de sidste prøver mht. Loke.. Det viser sig at han har haft en kraftig (egne ord) samonella forgiftning samt en anden dum bakteria. Jeg ved jo i realiteten ikke hvor kraftig den har været, men eftersom han har været syg siden 6 maj og først stoppede med at havee mavekramper søndag morgen tror jeg ikke den har været helt mild.

Vi er så glade for endelig at have fået nogle svar og samtidig så gale over, at det har taget hospitalet så længe at finde ud af, at det var det han fejlede.

Vi fik heller ikke en særlig god behandling på sygehuset.. altså helt ærligt.. man skulle jo tro, at hvis man arbejdede på en børneafdeling var det fordi man kunne li BØRN!!!!!

Puuuhaaa.. Håber aldrig vi skal indlægges der igen.. Jeg vil til hver en tid hellere kører til Roskilde, Hvidovre eller lign. næste gang.

men alt er efterhånden tilbage som normalt. hans aff er stadig tynd i det, men det er efterhånden ved at blive fastere (sorry) og bare det, at han ikke får de kraftige mavekramper mere er en kæmpe lettelse for ham (og os)

Vi har valgt at sende ham ½ dag i bh i orgen. han savner sine kammerater og jeg kan ikke aktiverer ham så meget herhjemme som jeg gerne ville pga. mit bækken. men jeg er hjemme og kan hente ham på 5 min, så bh kan bare ringe hvis der skulle værer noget.

Kh Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

tumle81

HEj sofie

Det var dejligt at I fandt ud hvad han fejlede, det værste er jo at gå i uvidenhed og bare se ens barn lide og have det skidt...

Hvor er det dog øv med sådane en behandling på et sygehus, især i sådan en sårbar situation...

Håber han snart er helt ovenpå igen..

Knus Kathrina

Ps tillykke med en lillesøster, det tror jeg ikke jeg havde set :-)

Anmeld

1. juni 2010

lene

Hej Sofie, dejlig at i fandt ud af hvad han fejlede og at han ved at være oven på igen den lille mand

Knus Lene

Anmeld

1. juni 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Desværre er det jo sådan med nogle bakterier at de vokser meget langsomt og derfor går der noget tid før der er nok til en typning eller så skal de tage en test, der hedder PCR og den skal tydes bagefter.. Det giver desværre noget ventetid på prøvesvarene og de svare ikke før de er helt sikre. Vi har 3-7 dages svartid på Statens Serum Institut for en salmonellaprøve.
Vi oplevede jo den ventetid med Katrines fod, hvor der var bakterier i.. Det kunne tage fra 1-3 uger før de havde svar pga. det var en meget langsomtvoksende bakterie..

Dejligt at høre han er ved at være på toppen igen.. :-)

Og jeg vil give dig ret i at børneafdelingerne godt kunne være mere brugervenligt. Vi har været meget tilfredse med Hvidovre, men det var meget afhængig af hvem vi lå på stue med... Desværre!

Anmeld

1. juni 2010

Susan1978

århh det var da dejligt at høre Sofie..

er glad at høre han er i bedring.

Anmeld

1. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha sikke noget altså. Men dejlgit at I endelig fik svar på noget. Men det er godtnok længe altså... Suk.

God fremad bedring med ham!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.