Så har vi endelig fået svar på de sidste prøver mht. Loke.. Det viser sig at han har haft en kraftig (egne ord) samonella forgiftning samt en anden dum bakteria. Jeg ved jo i realiteten ikke hvor kraftig den har været, men eftersom han har været syg siden 6 maj og først stoppede med at havee mavekramper søndag morgen tror jeg ikke den har været helt mild.
Vi er så glade for endelig at have fået nogle svar og samtidig så gale over, at det har taget hospitalet så længe at finde ud af, at det var det han fejlede.
Vi fik heller ikke en særlig god behandling på sygehuset.. altså helt ærligt.. man skulle jo tro, at hvis man arbejdede på en børneafdeling var det fordi man kunne li BØRN!!!!!
Puuuhaaa.. Håber aldrig vi skal indlægges der igen.. Jeg vil til hver en tid hellere kører til Roskilde, Hvidovre eller lign. næste gang.
men alt er efterhånden tilbage som normalt. hans aff er stadig tynd i det, men det er efterhånden ved at blive fastere (sorry) og bare det, at han ikke får de kraftige mavekramper mere er en kæmpe lettelse for ham (og os)
Vi har valgt at sende ham ½ dag i bh i orgen. han savner sine kammerater og jeg kan ikke aktiverer ham så meget herhjemme som jeg gerne ville pga. mit bækken. men jeg er hjemme og kan hente ham på 5 min, så bh kan bare ringe hvis der skulle værer noget.
Kh Sofie
Anmeld