Komælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Mor til L&S

Hey girls

Nogen der ved noget om dette??

Hvis man drikker komælk kan det så give baby ondt i maven når man ammer??? Ligesom man siger chokolade og jordbær f.eks gør...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg tror det er ngoet med at børn kan reagere på de særeste ting. nogen børn kan endda tåle at moaren spiser ren chilli under amningen. Men vi fik atvide af vores jm at de kunne lide de ting de havde været vant til at få, mens man var gravid og det burde være helt fint at spise.

Så hvis du drak komælk under graviditeten, burde det være fint

Anmeld

31. maj 2010

Mor til L&S

Zafir skriver:

Altså jeg tror det er ngoet med at børn kan reagere på de særeste ting. nogen børn kan endda tåle at moaren spiser ren chilli under amningen. Men vi fik atvide af vores jm at de kunne lide de ting de havde været vant til at få, mens man var gravid og det burde være helt fint at spise.

Så hvis du drak komælk under graviditeten, burde det være fint

Ja det lyder meget fornuftigt...

men tænker: Hvordan ved man at baby imens den lå inde i maven kunne lide at få evt komælk??? Hmm...

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Rollo skriver:

Ja det lyder meget fornuftigt...

men tænker: Hvordan ved man at baby imens den lå inde i maven kunne lide at få evt komælk??? Hmm...

HAHA altså - det er noget med at de er vendet til de smage, som moaren indtager Alts hvis du kan lide det, kan baby lide det Sådan mener jeg det skulle være

Anmeld

31. maj 2010

Mor til L&S

Zafir skriver:

HAHA altså - det er noget med at de er vendet til de smage, som moaren indtager Alts hvis du kan lide det, kan baby lide det Sådan mener jeg det skulle være

Oki

Tak for svar og hjælp!

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Rollo skriver:

Oki

Tak for svar og hjælp!

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.