Før og indtil videre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Sussie&Lilje skriver:

Jamen jeg træner hver dag, og har lagt kosten fuldstændig om ... Har så meget mere energi, det er skønt!

Hvad eller hvordan træner du??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Ox.

Tutter skriver:

Wow hvor er det flot søde

Anede slet ikke du havde været så "stor" Du sgu en sej pige.. Kan du smide noget af viljen herover til Hvidovre

Hehe skal nok prøve søde!

Er så glad for jeg fandt viljen til at gå igang, og stadig har den, det er jo fantastisk ikke at skulle handle i "storpige" butikkerne mere

Anmeld

31. maj 2010

Ox.

s.tina skriver:

Hvad eller hvordan træner du??

Jeg træner mave, ben, arme, løber osv .. Variere det lidt fra dag til dag så det ikke bliver for ensformiget (staves)

Anmeld

31. maj 2010

Becks

Sussie&Lilje skriver:

Hehe skal nok prøve søde!

Er så glad for jeg fandt viljen til at gå igang, og stadig har den, det er jo fantastisk ikke at skulle handle i "storpige" butikkerne mere

Du sgu sej smukke

Anmeld

31. maj 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tak!

Jo der knokles ihvertfald derudaf!

Jeg håber du kan få din før krop tilbage, det er jo mange kilo du har slæbt på og det skader jo desværre kroppen for mange....men håber du er en af dem hvor hverken mave, bryster, arme eller lår hænger bagefter.

Anmeld

31. maj 2010

LotteN

hold op hvor er det flot - det er godt nok sejt gået... waauuuhhh

Anmeld

31. maj 2010

Ox.

Yrsa skriver:

Jeg håber du kan få din før krop tilbage, det er jo mange kilo du har slæbt på og det skader jo desværre kroppen for mange....men håber du er en af dem hvor hverken mave, bryster, arme eller lår hænger bagefter.

Mine bryster og mave har lidt ihvertfald, mine bryster 'rynker' desværre en del, og det samme med min mave, så er bange for at det i sidste ende er en operation der skal til, men så må det jo være sådan

Anmeld

31. maj 2010

Ox.

LotteN skriver:

hold op hvor er det flot - det er godt nok sejt gået... waauuuhhh

Tusinde tak!

Anmeld

31. maj 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Mine bryster og mave har lidt ihvertfald, mine bryster 'rynker' desværre en del, og det samme med min mave, så er bange for at det i sidste ende er en operation der skal til, men så må det jo være sådan

Ja, det er jo desværre det der sker for mange...man ender op med for meget hud og ligner en gammel oldemor på mave og bryster...men altså, det gode er jo at man kan gøre noget ved det og så er du fin og flot igen efter et indgreb..

Anmeld

31. maj 2010

Ox.

Yrsa skriver:

Ja, det er jo desværre det der sker for mange...man ender op med for meget hud og ligner en gammel oldemor på mave og bryster...men altså, det gode er jo at man kan gøre noget ved det og så er du fin og flot igen efter et indgreb..

Ja det er jo lige det, gør det gerne hvis det kommer så langt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.