Sengehimmel i sort?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.190 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Maise

HJÆLP. min pige på 5 måneder som ellers startede med at sove i seng de første 3 mdr og så i sin lift fra 3 til 5 mdr. skal nu i tremmeseng. Hun er ved at være for stor til liften som hun elsker. Da hun har meget brug for at blive skærmet når hun skal sove søger jeg en sort/mørk sengehimmel, men kan ikke finde sådan en.

Nogen der ved noget, eller som kan sy på bestilling eller noget ???

Er desperat, for hun er et vanedyr når det kommer til hendes hule og jeg vil gerne lave overgangen fra lift til seng så blid så mulig. Hun sover på eget værelse så det bliver ikke et problem, heldigvis.

PLEASE hjælp mig, hun er svær at snyde

kh Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Maise

Hilfe Hilfe, nogen må da vide noget eller noget

Anmeld

1. juni 2010

Lillefe

Bare en ide hvad med at købe en og så farve den hvis det er muligt?

Anmeld

1. juni 2010

nuggie

kan du ikke "bare" købe en hvid og så noget stof farve og så farve den i en anden mørkere farve? man kan få noget farve som man bare putter i vaskemaskinen sammen med stoffet, det er meget nemt, man skal bare lige huske at vaske stoffet først hvis det det er helt nyt

Anmeld

1. juni 2010

line melias mor

jeg har ledt efter en overalt på netten til dig. den eneste jeg fandt var en mørkegrå fra lene bjerre. kan simpelthen ikke opstøve en sort

tænker om det udmiddelbart ikke er lidt tosset at afskærme hende på den måde det bliver jo en svær vane at komme af med

Anmeld

1. juni 2010

Maise

line melias mor skriver:

jeg har ledt efter en overalt på netten til dig. den eneste jeg fandt var en mørkegrå fra lene bjerre. kan simpelthen ikke opstøve en sort

tænker om det udmiddelbart ikke er lidt tosset at afskærme hende på den måde det bliver jo en svær vane at komme af med

det har du ganske ret i, men tænkte at det kun var i overgangsfasen indtil at hun var vandt til tremmesengen, men måsk skulle jeg bare tage kampen en gang for alle når hun skal i tremmesengen.

Anmeld

1. juni 2010

Maise

Perl skriver:

Bare en ide hvad med at købe en og så farve den hvis det er muligt?

har faktisk noget sort farve, hmm. det kan måske nok gå.

Anmeld

1. juni 2010

Maise

nuggie skriver:

kan du ikke "bare" købe en hvid og så noget stof farve og så farve den i en anden mørkere farve? man kan få noget farve som man bare putter i vaskemaskinen sammen med stoffet, det er meget nemt, man skal bare lige huske at vaske stoffet først hvis det det er helt nyt

fanddt noget sort farve, må se om jeg gør det eller tager kampen en gang for alle når hun skla i tremmeseng.

Anmeld

1. juni 2010

line melias mor

kan sagtens forstå du vil gøre overgangen så let som mulig. det er da også noget pjat at sige til en mor om det ikke var nemmere hun tog kampen,ved jo selv som mor hvor svært det er og hvor meget man vil have de har det godt i stedet for at tænke praktisk og længere frem

glæder mig til at hører hvordan det går når hun kommer over i tremmesengen

Anmeld

1. juni 2010

BabyStella!

Maise skriver:

HJÆLP. min pige på 5 måneder som ellers startede med at sove i seng de første 3 mdr og så i sin lift fra 3 til 5 mdr. skal nu i tremmeseng. Hun er ved at være for stor til liften som hun elsker. Da hun har meget brug for at blive skærmet når hun skal sove søger jeg en sort/mørk sengehimmel, men kan ikke finde sådan en.

Nogen der ved noget, eller som kan sy på bestilling eller noget ???

Er desperat, for hun er et vanedyr når det kommer til hendes hule og jeg vil gerne lave overgangen fra lift til seng så blid så mulig. Hun sover på eget værelse så det bliver ikke et problem, heldigvis.

PLEASE hjælp mig, hun er svær at snyde

kh Maise

Det er nu ikke så svært at sy en himmel selv. Jeg havde en, men brød mig ikke om den, så jeg lavede den istedet om til gardiner - det fungerede meget bedre

Jeg tog himmelen og klippede den midt over og syede så et bånd på foroven - det til og holde de der klemmer......clips, ligner de mest

Nå, men altså jeg tænker om du ikke bare kan købe et stykke stof i x antal meter, lav en løbegang i den ene ende og køb et stativ til netop en himmel, og "kur" den henover ringen som er på stativet.

Eller måske bare "fold" den gennem ringen på stativet - det har jeg gjort med det, jeg har til min datter.  Det er bare et myggenet

Pøj pøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.