resultatet af muffinskagerne til dagplejefødselsdagen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

LotteN

så fik jeg dem lavet -nogen en del bedre end andre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

tochri

Nej hvor ser det godt ud. Jeg vil gerne bestille nogle til d 10 juni og til 19 august. Er det ikke svært at lave det der smarte udsmygning???

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

Hvor er de bare søde... Det kan du da sagtens fiine ud af!! Dem skal ungerne nok blive glade for imorgen, ingen tvivl om det...

Bliver jo helt lækkersulten nu.. Hehe...

Anmeld

31. maj 2010

LotteN

tochri skriver:

Nej hvor ser det godt ud. Jeg vil gerne bestille nogle til d 10 juni og til 19 august. Er det ikke svært at lave det der smarte udsmygning???

du siger bare til

ej, det er faktisk ikke så svært, men lidt fejl hist og her er der jo altid, når man er rimelig ny indenfor feltet
Mn bare spring ud i det - det kan du sagtens lave!

Anmeld

31. maj 2010

tochri

Hvilken opskrift har du brugt til pynten?? Tror det kræver en del  tålmodighed og det har jeg ikke lige, når det gælder kage pynt.

Anmeld

31. maj 2010

LotteN

KarinaIda skriver:

Hvor er de bare søde... Det kan du da sagtens fiine ud af!! Dem skal ungerne nok blive glade for imorgen, ingen tvivl om det...

Bliver jo helt lækkersulten nu.. Hehe...

ja, de blev okay, men er dog ikke helt tilfreds med de monsters der - men det lærer jeg vel en dag

Anmeld

31. maj 2010

LotteN

tochri skriver:

Hvilken opskrift har du brugt til pynten?? Tror det kræver en del  tålmodighed og det har jeg ikke lige, når det gælder kage pynt.

jamen det er noget der hedder fondant, som jeg har købt over nettet. så har jeg så bare farvet det i forskellige farver.

Men du kan bare sige til, vi kan nok godt finde ud af noget, hvis du nu bor i nærheden altså

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

De ser gode ud - uden mælk Jeg synes monster muffins er de flotteste

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

LotteN skriver:

ja, de blev okay, men er dog ikke helt tilfreds med de monsters der - men det lærer jeg vel en dag

hvorfor er du dog ikke det?

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

Hvor er de bare flotte...  Bliver lækker sulten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.