sidste zero

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Susan1978

så har jeg lige drukket min sidste cola zero her til aften i forhåbentlig meget lang tid..

håber fandme jeg har rygrad til at holde det..

tænk og jeg har ikke røget siden lørdag -  ikke at jeg er holdt op med det, men det skader jo ik med lidt pauser ind i mellem, når man alligevel kun er skabs/selskabsryger.. hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Kaufie

med Cola-stoppet

mad skabs-ryge-stoppet

Anmeld

31. maj 2010

ka li ja

håber for dig du holder det. det krydser jeg sgu fingre for.

min rygrad er bestemt ikke så stærk

Anmeld

31. maj 2010

ivfmarie

you can do it, girl!

Det er det bedste for dig og din krop, og det vil du hurtigt mærke!

knus Marie

Anmeld

31. maj 2010

Susan1978

tak for i tror på mig..

men nu lyder det som om i tror jeg også kvitter smøgerne helt.. 

hehe - en ting af gangen ik og jeg er bare selv så træt af at jeg skal ha cola zero hver dag, sådan har jeg det ikke engang med smøgerne..  vildt alligevel ik.

Anmeld

1. juni 2010

birgittemarie

Stærkt Susan!

Og når jeg kan gøre det, så kan du også! Men én ad gangen, stille og roligt, drik danskvand og gør noget godt for dig selv i stedet for. Og mht rygningen: èn ting ad gangen.

Knus Birgitte - nu 8 dages colafri.

Anmeld

1. juni 2010

Susan1978

birgittemarie skriver:

Stærkt Susan!

Og når jeg kan gøre det, så kan du også! Men én ad gangen, stille og roligt, drik danskvand og gør noget godt for dig selv i stedet for. Og mht rygningen: èn ting ad gangen.

Knus Birgitte - nu 8 dages colafri.

8 dage - så er du ved at være der.... Hold ud. Jeg synes min første dag er gået fint, var lidt nedern til frokost i dag - da de andre købte deres zero

Anmeld

2. juni 2010

birgittemarie

Jamen ork, Susan, jeg er der skam i høj grad. Det er gået nemt uden hovedpine og andre ubehageligheder og denne gang ved jeg bare, at jeg aldrig skal festdrikke cola igen, for så begynder jeg. Så jeg er glad og vil aldrig drikke stadset igen.

Hvordan går det for dig i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.