mariamiss6 skriver:
Aaaarj det er sgu da meget godt, både den 2-lags og den anden....
Jeg kan godt se hvad du mener med at den 2-lags er kikset lidt.... Men altså, man skal jo have lov at have en første gang da..... Og jeg synes faktisk den er sød, kan også godt lide designet.....
Og hvor er den sød den anden, med de der blomster... Helt sommer agtig 
Og SEEEEEEJT du har fået - æhm købt - en røremaskine 
Jeg har lidt selv overvejet det, men jeg er virkelig i tvivl om jeg får brugt den så meget at jeg synes den vil være pengene værd.... og pladsen ikke mindst.... 
Og så TILLYKKE med fødselsdagen
Du er SMUK 
Taaark...
En smuk dame på lyvogtyve....ha ha....ingen ville vist gætte på mig.....
Den i 2 lag var så grim at jeg ikke engang gad tage billeder af den, så det er min kusine som tilfældigt kom forbi med et kamera da vi ankom.....
Jeg satte øverste lag på et stykke kagepap og skar det overskydende af så det havde samme størrelse som bunden. Det er så ikke en god ide, for når den bliver smurt op, falder lidt sammen og bliver pyntet, så bliver den altså lidt bredere. Det er en 26 cm. og en 19 cm. så jeg mente egentligt at størrelsesforholdet var ok, men det var det så ikke
Jeg tror jeg får rigtigt meget glæde af en røremaskine. Den kunne have hjulpet mig rigtigt meget i sidste uge, og jeg glæder mig til dne skal indvies... Jeg vil give dig ret i at den fylder en del, men pyt - den er såååå flot....(så pyt med resten...
)
Anmeld