Mødes og bage....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

KarinaIda

Hej Folkens....

Sidder lige og er kommet på en lille ide(tror jeg da selv) hehe.... nu er vi jo så mange herinde,som ikke er de helt store hajer i og lave og pynte lagkager, og så var det jeg tænkte på, hvad med vi en dag samles, laver kager sammen(sådan alle laver en kage hver mens man er samlet, man har selv tingene med man skal bruge) og så hygger vi, og gør til sidst brug af hinanden ideer og evner???
Jeg synes det kunne være meget sjovt og prøv.... Man kan jo som udgangspunkt lave kagen hjemmefra, og så bare pynte den når vi er samlet....

Håber det er flere end bare mig der synes det er en go ide!!

Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

anjada

KarinaIda skriver:

Hej Folkens....

Sidder lige og er kommet på en lille ide(tror jeg da selv) hehe.... nu er vi jo så mange herinde,som ikke er de helt store hajer i og lave og pynte lagkager, og så var det jeg tænkte på, hvad med vi en dag samles, laver kager sammen(sådan alle laver en kage hver mens man er samlet, man har selv tingene med man skal bruge) og så hygger vi, og gør til sidst brug af hinanden ideer og evner???
Jeg synes det kunne være meget sjovt og prøv.... Man kan jo som udgangspunkt lave kagen hjemmefra, og så bare pynte den når vi er samlet....

Karina

Det er da en genial ide, du der har fået

Jeg synes selv at jeg er ret go til at bage kager og pynte dem, men når det er lagkager har jeg altid kriser, det vil bare ikke som jeg vil så det kunne da være sjovt at mødes og hjælpe hinanden, og sikkert også få et godt grin hi hi

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

anjada skriver:

Det er da en genial ide, du der har fået

Jeg synes selv at jeg er ret go til at bage kager og pynte dem, men når det er lagkager har jeg altid kriser, det vil bare ikke som jeg vil så det kunne da være sjovt at mødes og hjælpe hinanden, og sikkert også få et godt grin hi hi

jamen det var jo det jeg tænkte det kunne... håber også der er flere med på ideen.. der er jo heller ingen der siger det skal være en lagkage vi skal bage, kan jo sagtens være en alm chokolade kage eller noget...

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

KarinaIda skriver:

Hej Folkens....

Karina

Super idé. Var på kagekursus hos Anasmor og der lavede vi også kage og pyntede Det var super hyggeligt og udbytterigt!

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

Baagøe skriver:

Super idé. Var på kagekursus hos Anasmor og der lavede vi også kage og pyntede Det var super hyggeligt og udbytterigt!

Jeg skulle også have været med der, men måtte melde fra pga af personlige årsager... Så det er også en af grundende til jeg foreslår dette nu... Men hvor vi hver især pynter en kage, og vt deler med de andre....

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

KarinaIda skriver:

Jeg skulle også have været med der, men måtte melde fra pga af personlige årsager... Så det er også en af grundende til jeg foreslår dette nu... Men hvor vi hver især pynter en kage, og vt deler med de andre....

Det husker jeg... Rigtig fin idé med at mødes

Anmeld

31. maj 2010

roenlund

Jeg vil da også gerne, men kan se at jeg så ville være den eneste fra sjælland... hvor forestiller i jer at det skulle foregå???

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

Jeg forestiller mig her på fyn ved mig

Anmeld

31. maj 2010

roenlund

KarinaIda skriver:

Jeg forestiller mig her på fyn ved mig

Jeg kommer gerne hvis jeg kan finde nogen at køre med

Anmeld

1. juni 2010

KarinaIda

roenlund skriver:

Jeg kommer gerne hvis jeg kan finde nogen at køre med

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.