Skal vi ikke mødes????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. januar 2008

Sørensen

Hva´ så tøser - skal vi ikke mødes alle sammen?

Jeg ved godt vi kommer fra alle dele af landet, men hvad med at mødes midt i = fyn et eller andet sted og få en hyggelig dag sammen med vores skønne unger?

/Tina HS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2008

Mimic

fed ide... jeg er med... kom nu frisk tøser...8D

Anmeld

25. januar 2008

Heidi.

Hello...

Det lyder som en rigtig god ide... Men det bliver jo nok en lille smule svært da vi jo kommer mange steder fra..(?)

Anmeld

26. januar 2008

nilles

Det kunn da være super hyggeligt...en dags tøsefnidder mens ungerne hygger :D God idé at mødes et sted i midten..så er der ikke nogen der bliver "snydt"

Anmeld

28. januar 2008

rlyn

Hvis jeg kan finde tid og penge til det, vil vi også rigtig gerne med. det kunne være super hyggeligt :D

Knus
Rikke

Anmeld

28. januar 2008

Doktor Doolittle

Det kunne være super hyggeligt men lyder desværre en smule ambitiøst for mig for tiden. Lige om lidt har jeg et job med masser af døgnvagter, så de weekenddage, jeg får fri, bliver få og derfor forbeholdt familien. Jeg må lige se, om jeg kan få det hele til at hænge sammen. Ellers må jeg nøjes med jeres fantastiske selskab her i cyberspace :P Ellers et super godt initiativ :))
Knus Tina

Anmeld

28. januar 2008

Hejren

Jeg har som Tina hamrende travlt for tiden, ikke mindst fordi vi siden november ikke har haft en sygefri uge her i huset:( Så et møde i nærmeste fremtid må jeg springe over, men næste gang vil jeg gerne med, hvis det passer.

Knus Christina

Anmeld

29. januar 2008

Hudi

:) Hejsa. Jeg ville gerne mødes, men for mig ville det blive uden Uma :'( Jeg kan ikke bære hende mere... Kan faktisk dårligt have hende på skødet. Den fandens bækkenløsning :@ Hilsen Heidi

Anmeld

30. januar 2008

Sørensen

Skal vi sætte en dato??

Anmeld

30. januar 2008

Mimic

lad os det... synes det kunne være helt vildt fedt... men hvad er bedst hverdage eller weekender...???
og med eller uden påhæng... (mænd, kærester, bedre halvdele eller hvad i nu vil kalde dem:D)???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.