Fyld i pitabrød?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.501 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Assi

Hvad putter I i jeres pitabrød? Nogle der har lidt anderledes forslag i stedet for det klassiske tun, salat osv. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

roenlund

Herhjemme bliver der næsten altid også serveret hakket oksekød, godt krydret... Og så kan jeg ikke undvære kogte æg og ostetern... og så selvfølgelig salat, tomat, agurk, majs.

Anmeld

31. maj 2010

Mettemus

Marineret kylling, svinekød (skinkeschnitzleri i strimler) eller oksekød (minutsteaks i strimler). Plejer at have to slags som jeg marinerer med noget forskelligt (fx. en med karry og en med spidskommen+kanel), og så er jeg helt vild med falaffel og hvidløgsdressing, men det er manden ikke med på, så det bliver ikke så tit.

Anmeld

31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg laver ind imellem nogle små kødboller som jeg steger på panden. Laver farsen på samme måde som til frikadeller - med meget finhakket løg i-  Jeg tilsætter også bare masser af hvidløg og persille og salt og peber efter smag, og så ruller jeg farsen til små kugler - evt form med t-ske, som jeg steger i olivenolie/smør.

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

Her er det også krydderet oksekød, og ost samt salat...

Anmeld

31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Alexis skriver:

Jeg laver ind imellem nogle små kødboller som jeg steger på panden. Laver farsen på samme måde som til frikadeller - med meget finhakket løg i-  Jeg tilsætter også bare masser af hvidløg og persille og salt og peber efter smag, og så ruller jeg farsen til små kugler - evt form med t-ske, som jeg steger i olivenolie/smør.

Det er hakket oksekød jeg bruger, ikke frikadellefars, men fremgangsmåden er storset den samme.

Anmeld

31. maj 2010

Vingummien

Salat, agurk, majs, tomat, dressing det der næsten skal i

Så kan man putte: Peanut, rosin, bacon, kylling, stegt oksekød med krydderi, skinketern, feta . Evt lave et miks af nogle af kødtingene

Anmeld

31. maj 2010

L.J.L

Assi skriver:

Hvad putter I i jeres pitabrød? Nogle der har lidt anderledes forslag i stedet for det klassiske tun, salat osv. ?

Jeg lavede hjemmelavet falafel den anden dag, det var super lækkert! Og så er det jo sundt

Anmeld

31. maj 2010

Kaufie

Vi bruger også tit en skive hamburgerryg, tynde skiver pølse stegt på panden, bacon, og ellers hvad der findes af grønt i køleren.

Anmeld

31. maj 2010

Enayia

Jeg kommer kylling i som er marineret i BBQ sauce. Det smager super godt.

Skærer bare noget ferskt kylling/kalkun i tern og svitser i en wok med en smule olie, derefter tilsætter du bare en lille slant BBQ sauce (mærket er underordnet) Samt evt krydderi. Så skal det bare lige brunes lidt.

Ud over det kommer jeg lidt iceberg salat (fint snittet) i samt en smule hvidløgs/creme fraice dressing i (den fedfattige) men det er selfølgelig også underordnet

Dette kan man bruge både til pita brød eller tortillias mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.