Billede af mini zette:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillespurv19 skriver:

Ja det er dælme en skøn ting at man "bare" lige smider en sms, og ikke hiver fat i en brevdue hvor er det faktisk sjovt, da du fik din første computer, var jeg i gang med at lære og gå Men hverken mobil eller computer er næsten ikke til at undvære i dag, hvis man vil komunikere med nogen Har lige lært min mor og bruge en computer for første gang (hun er 60) og selv hun vil ikke undvære det nu!

Ååååååkay få følte hun sig lige gammel hende dersens mig hahahaa...

Men ja, det fede er at det aldrig er for sent. min farmor og farfar begyndte også da de var nogen og 60 år og de elsker det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

millesofie

lillespurv19 skriver:

Her er zettes alt for skønne malou

Nåårh hvor er hun dejlig

Anmeld

1. juni 2010

Ox.

Hvor er hun fin!

Anmeld

1. juni 2010

MM1987

Så skøn og smuk hun er...

Håber I har det godt...og nyder den nye tilværelse...

Anmeld

1. juni 2010

Koen.

Zafir skriver:

Ååååååkay få følte hun sig lige gammel hende dersens mig hahahaa...

Men ja, det fede er at det aldrig er for sent. min farmor og farfar begyndte også da de var nogen og 60 år og de elsker det...

det var ikke meningen synes det er friskt at de begiver sig ud i det, for det er ikke alt for let det dersens computer hejs

Anmeld

1. juni 2010

LotteN

Hvor er hun bare dejlig... stort tillykke med prinsessen

Anmeld

1. juni 2010

Moderator

lillespurv19 skriver:

det var ikke meningen synes det er friskt at de begiver sig ud i det, for det er ikke alt for let det dersens computer hejs

Går nok... Jeg har erkendt at jeg ikke er 18 år længere... - Faktisk syntes jeg også det er meget bedre, mit liv, efter jeg blev 24 ca... Såååee.

Anmeld

1. juni 2010

Koen.

Zafir skriver:

Går nok... Jeg har erkendt at jeg ikke er 18 år længere... - Faktisk syntes jeg også det er meget bedre, mit liv, efter jeg blev 24 ca... Såååee.

Det er jo dejligt så Synes at i mit liv er alting blevet perfekt efter lillepigen ankomst 11. april

Anmeld

1. juni 2010

Moderator

lillespurv19 skriver:

Det er jo dejligt så Synes at i mit liv er alting blevet perfekt efter lillepigen ankomst 11. april

Jaaa Sådan er det jo, når man er så heldig at få lige det barn, der skulle være bestemt til en selv skøøønt.

Anmeld

1. juni 2010

Koen.

Zafir skriver:

Jaaa Sådan er det jo, når man er så heldig at få lige det barn, der skulle være bestemt til en selv skøøønt.

ja det er vidunderligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.