Gummisko Hot / Not???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.331 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Kloster

Hej tøser...

Kan se at gummisko er i ret mange butikker i år. Både i form af de gense Kawasakki, men også "gårdsanger-sko" (dem der kan huske dem   ) Converse osv osv.

Men er de hotte og hvilke er hotte??

Smæk evt lige et billede på at de fedeste gummisko (altså til modne kvinder på omkring de 33 år

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Svei

Jeg har lige købt de fedeste røde converse støvler....jeg synes altså ikke man kan sætte alder på tøj, det kommer helt an på hvem der går med hvad og hvordan denne ser ud og ellers sætter sko og tæj til...

Anmeld

31. maj 2010

Lady Marion <3

Jeg er stadig vild med converse og bruger dem   Ved ikke om de er hot or not men jeg er glad for dem ,,

Anmeld

31. maj 2010

SHERO

Jeg har dem her, og jeg EEEELSKER dem... :-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2010

9510

jeg har mine sorte kavasaki sko og et par puma. Ved ikke om det er hot or not. Men jeg ville ikke undvære dem.

Anmeld

31. maj 2010

Becks

Elsker converse!

Havde mine yndlings som var en speciel edition.. Lååååve them.. Men ak, så faldt hele sålen af en dag øv bøv.. Min mor sender hjem til mig fra USA, nogen gange.. Meget federe derovre..

Anmeld

31. maj 2010

TineA

Har aldrig rigtig været til Converse, men deres nye slim-model er SÅ fede - specielt i grå.

Et par Nike High Mid går man heller aldrig galt i byen med

Sidst , men overhovedet ikke mindst er der også Nike's Free Run+ - de er så så så SÅ lækre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2010

Mussen2

Kloster skriver:

Hej tøser...

Kan se at gummisko er i ret mange butikker i år. Både i form af de gense Kawasakki, men også "gårdsanger-sko" (dem der kan huske dem   ) Converse osv osv.

Men er de hotte og hvilke er hotte??

Smæk evt lige et billede på at de fedeste gummisko (altså til modne kvinder på omkring de 33 år

VH Kloster

Jeg synes de her fra Friis og co er friske:

http://www.shopfriiscompany.com/products/detail/shoes/marlis-/12120/70/2101

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.