Her i weekenden, sad vi og talte om min kusine (altså ikke Runa - men en af mine papkusiner) der skal studere i kbh fra efteråret af. Så sad vi og tænkte over, at ejerlejlighederne er så billige ligenu, og hvad med Idun og Frigg, der sikkert ikke gider at bo nord for holbæk, når de skal studere... MMm... SÅ, hvorfor ikke købe en lejlighed nu. Så leje den ud til min første kusine der skal studere, derefter min næste kusine der skal studere om 5-6 år og herefter Idun der sikkert også skal til kbh og studere og herefter så Frigg...
Er det helt tosset? Og kan det lade sig gøre? Er der nogen af jer andre der har prøvet det med forældrekøb osv og måden at gøre det på? For vi aner faktisk ikke en skid. Men det kunne være en super god pensionsopsparing.
Jeg sad lige og stenede på boligsiden og der er faktisk adskillige 1 værelseslejligheder under en halv mill... I øjeblikket... En rigtig fin en i Kbh Nv. med indbyggede skabe og alt muligt...
Kunne I overveje at købe en lejlighed som forældre/fætterkusine køb allerede nu, til unger, der først skal ud og studere om 10-12 år?...
VI har tidligere snakket om at købe en lejlighed i Berlin, også leje den ud som ferielejlighed, for at finansiere det. Men det er måske bedre at købe noget i kbh, under omstændighederne... Mmmm...
I VILDREDE!!! 
Men syns det lyder spændende... 
Hva sir I?
Anmeld