Det ultimative sidste besøg hos JM.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Hyner

Ja så har vi været langs og alt så ud som det skulle, lille mand blev skønnet til 4kg 

Vi fik snakket igangsættelse igennem og hvis jeg (gud forbyde det) ikke har født inden fredag skal jeg bestille tid, til på mandag. Og så tager vi den derfra, om det er vandet der skal tages eller stikpiller der skal til... Under alle omstændigheder må de ikke sætte det for hurtigt og for vildt igang da jeg har det KS bag mig..

Jeg synes jeg har fået lidt mere ro på, men kun fordi jeg ved at på mandag går det i hvertfald løs, uanset hvad... Og det glæder mig!!

Henriette -lidt mere rolig, og så alligevel ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Lise

Glæder mig til fb..

Anmeld

31. maj 2010

Nadi

Uh spændende!!

for at der snart sker noget, glæder mig ihvertfald til at høre fra dig

Anmeld

31. maj 2010

Kaufie

Dejligt du nu har fået en "sidste dato" på ..... Men  for at det går i gang af sig selv ....snart....som i....i nat....

Anmeld

1. juni 2010

Marco2

Hva' så? Sker der noget hos dig?

Og mht dit spørgsmål i "status...": Arbejdet og arbejdet... tjaa det kommer jo ikke helt af sig selv. Men sådan noget meed at tjekke ægløsning/tidspunkter for hvornår det er godt og sår'n har vi ikke været igang med. Skete det så skete det. Og skete det ikke, jamen så var det jo sådan det var. Er enormt ambi om det, fordi jeg nu er gravid for 4. gang så jeg vil slet ikke tillade mig at glæde mig eller noget, før jeg er meeeget længere henne. Men ved jo at fra nu af vil jeg drøne på toilettet hver halve time og tjekke efter blod på papiret. Men glad er jeg ikke. Det er vist at udfordre skæbenen, men også lidt sørgeligt at man ikke kan det. Men jeg er så bange for at miste endnu engang.

AG

Anmeld

1. juni 2010

linemus

Marco2 skriver:

Og mht dit spørgsmål i "status...": Arbejdet og arbejdet... tjaa det kommer jo ikke helt af sig selv. Men sådan noget meed at tjekke ægløsning/tidspunkter for hvornår det er godt og sår'n har vi ikke været igang med. Skete det så skete det. Og skete det ikke, jamen så var det jo sådan det var. Er enormt ambi om det, fordi jeg nu er gravid for 4. gang så jeg vil slet ikke tillade mig at glæde mig eller noget, før jeg er meeeget længere henne. Men ved jo at fra nu af vil jeg drøne på toilettet hver halve time og tjekke efter blod på papiret. Men glad er jeg ikke. Det er vist at udfordre skæbenen, men også lidt sørgeligt at man ikke kan det. Men jeg er så bange for at miste endnu engang.

AG

Anmeld

1. juni 2010

Hyner

AG

Åhh AG, hvor kan jeg godt forstå den frus over ikke at kunne vise sin glæde. For hvor bliver man da bare så forfærdelig skuffet.. Og det gør bare så urimeligt ondt..  jeg håber på den bliver denne gang og at det kommer til at forløbe som en normal graviditet nu skal...

Knus Mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.