Hjælp mig kære kageeksperter -> Det færdige resultat :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Josesmor

Efter jeres fantastiske hjælp, gik jeg igår igang med min første kage. Det er hj. lavet chokoladekage som bunde, tobleronecreme, og jordbærmousse. På toppen er MMF som er farvet med almindelig frugtfarve

Den er lidt skæv, og er ikke helt perfekt i detaljerne, men jeg er mega stolt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

SHERO

Den er rigtig rigtig fin..... Og nøøøøøj den ser lækker ud...  får helt lyst til kage... hehe

Anmeld

31. maj 2010

Josesmor

ihh tak Ja der er mere tilbage, så du er velkommen Det stykke der er spist, var vi 3 om at spise. To mænd som nu godt kan tage for sig, og så mig.. Men puha, et stykke var NOK til mig

Anmeld

31. maj 2010

nannanadja

jeg ville ønske jeg selv kunne lave nogle flotte kager, jeg har lige bestilt kager til min datters fødselsdag fra fruens kager.dk og det bliver en krig for de kager....1500ca.. så hvis jeg bare kunne selv

Anmeld

31. maj 2010

Josesmor

nannanadja skriver:

jeg ville ønske jeg selv kunne lave nogle flotte kager, jeg har lige bestilt kager til min datters fødselsdag fra fruens kager.dk og det bliver en krig for de kager....1500ca.. så hvis jeg bare kunne selv

Det kan du da også.. jeg er ikke nogen mester kok,BESTEMT ikke

Men øvelse gør mestre, og dette er så min første. Skal bage en mere torsdag som skal med op til min veninde Fredag. Sådan en, undskyld, jeg glemte din fødselsdag

Og så kommer der nok et par flere med tiden, inden jeg skal lave til vores kommende barnedåb.. Bare igang med dig Jeg har fundet alle opskrifterne her på baby, og det kan du da også bare gøre. 1500kr er jo godt nok mange penge.., Tror jeg brugte 250kr i føtex igår, og har nok til at bage flere kager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.