Tøj til hospitalet....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

lululupo

Halløj de damer, er ved at pakke tasken til hospitalet, nu hvor vi kan sige uge 39 fra idag, wiiiiiiii 

Men hmmm hvilket tøj skal man tage med, tænker egentlig bare,  graviditets jogging bukser, som sidde dejlig løst, en ammetop, strømper, mormor trusser men hvad med overdele, har ingen rigtige ammebluser el noget endnu, hvad gjorde I??? Og hvor meget af maven forsvinder med det samme????

Christina som seriøst tæller ned nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Koen.

jeg var der to dage, så havde stort set bare min pyjamas med knapper i på, dejlig nemt Maven hang en del, men her 7 uger efter er den stort set væk, på nær en lille delle

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

lillespurv19 skriver:

jeg var der to dage, så havde stort set bare min pyjamas med knapper i på, dejlig nemt Maven hang en del, men her 7 uger efter er den stort set væk, på nær en lille delle

Uhhhh 7 uger, du er hurtig Håber jeg kan det samme!!! HMM har ingen pyjamas, men ja noget med knapper en cardigan

Anmeld

31. maj 2010

Malene84

lululupo skriver:

Halløj de damer, er ved at pakke tasken til hospitalet, nu hvor vi kan sige uge 39 fra idag, wiiiiiiii 

Men hmmm hvilket tøj skal man tage med, tænker egentlig bare,  graviditets jogging bukser, som sidde dejlig løst, en ammetop, strømper, mormor trusser men hvad med overdele, har ingen rigtige ammebluser el noget endnu, hvad gjorde I??? Og hvor meget af maven forsvinder med det samme????

Hmm nu var jeg indlagt en uge (fødte tvillinger)... så levede faktisk I deres tøj - når vi fik gæster havde jeg mit eget på (hvilket bare var en lækker blød pyjamas og lækre bløde sokker). Jeg havde også taget ammebh med.

Min mave var væk dagen efter fødslen (tabte 20 kilo), nu er der så en irriterende lille delle tilbage, som ikke går nogen steder. HAHAAHA. Man bliver sgu lidt forvent, når nu man smider det første så hurtigt

Anmeld

31. maj 2010

Koen.

lululupo skriver:

Uhhhh 7 uger, du er hurtig Håber jeg kan det samme!!! HMM har ingen pyjamas, men ja noget med knapper en cardigan

har smidt alle de kg jeg to på(20kg) så det gør os meget Men ja knapper er nemme og få op når det er madtid Held og lykke når det bliver din tur!

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

Malene84 skriver:

Hmm nu var jeg indlagt en uge (fødte tvillinger)... så levede faktisk I deres tøj - når vi fik gæster havde jeg mit eget på (hvilket bare var en lækker blød pyjamas og lækre bløde sokker). Jeg havde også taget ammebh med.

Min mave var væk dagen efter fødslen (tabte 20 kilo), nu er der så en irriterende lille delle tilbage, som ikke går nogen steder. HAHAAHA. Man bliver sgu lidt forvent, når nu man smider det første så hurtigt

What 20 kg vildt, men du ventede tvillinger, jeg venter en skønnnn prinsesse, men har taget 27 kg på Del lille på maven forsvinder nok skal du se, ud med vognen så ryger de også... Men vildt så hurtigt

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

lillespurv19 skriver:

har smidt alle de kg jeg to på(20kg) så det gør os meget Men ja knapper er nemme og få op når det er madtid Held og lykke når det bliver din tur!

takkkkkkk, og spændende med Zette, nu håber jeg snart at høre nyt

Anmeld

9. juni 2010

Bebsen

Hopper lige på vognen, og følger med her... Går selv og pakker, babyens taske ér pakket, og min egen toilet taske er pakket, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal have med af tøj...

Har heller ikke en god pyjamas, sover i natkjole, hihi Synes det er svært at finde ud af hvad for noget tøj jeg lige skal tage med, for har fået tilbudt op til 5 dage på hospitalet/patient hotellet, og kunne ikke forestille mig at rende rundt i hospitalets tøj i alle de dage...

Er godt nok kun 31+5 uger henne nu, men har på fornemmelsen jeg føder for tidligt, så vil gerne være klar, for allerede nu synes jeg det er svært at pakke, så ku forestille mig at jeg SLET ikke kunne finde ud af det når jeg står med veer, eller når vandet er gået

Er sat til d 06.08.10, så det bliver nok HOT... Ihh, synes altså det er svært at finde ud af hvad der skal pakkes... Amme-bh´er er det eneste jeg indtil videre er nået til, hiiih

Anmeld

9. juni 2010

klmf

Jeg havde også bare mine yndlings løse bukser fra før jeg blev gravid, amme BH'er og mine ammebluser fra H&M (købte 2 for 149 og bruger dem faktisk endnu, for man kan ikke se det er ammebluser....) - plus sutsko og mit eget shampoo og bodywash for sygehusets er bare for trælst Havde også hårtørrer med...

God fornøjelse

Anmeld

9. juni 2010

XXSS

lululupo skriver:

Afslappende tøj som er blødt og dejligt og som sidder løst

Lad være med at slæbe for meget med - det er spild af håndkraft. Jeg havde hvis nok et par jogginbukser/gamacher med og så en top - det var fint og afslappende. Jeg brugte faktisk mest hospitalets de store charmerende underbukser - de var mest behagelige at have på når nu man skulle rende rundt med et stort bind - så måske tag bukser med der ikke sidder for stramt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.