Kan det løbe rundt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Anita87

Min kæreste og jeg er begge studerende på 3.år i Århus og overvejer at få et barn. Rent økonomisk tror vi det kan hænge sammen, men vi overvejer om man som studerende tidsmæssigt kan få det til at køre. Er der nogen som har erfaringer med at få børn midt i uddannelsen når begge læser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Vingummien

I vil begge få mere da i får et barn. Og så vil i også kunne få mere da i begge er på su.

Kommer an på om i vil tage lån osv. Hvis i tager det i kan få, vil i begge kunne få ca 10000 udbetalt

Anmeld

30. maj 2010

XXSS

Man kan hvad man vil  og når barnet skal i inst. har i jo tiden til at læse. Herhjemme arbejder jeg fuldtids og læser ved siden af på deltidsstudie - manden arbejder primært fra 10-20 (forsikringsmand) - og vi får det til at hænge sammen, så kan vi - kan i helt sikkert også klare det og vi venter nr. 2 nu

Anmeld

30. maj 2010

LinLin

Jeg har studeret, imens jeg boede alene med min søn... Det gik fint - læste bare om aftenen når han var kommet i seng (evt. inden jeg hentede ham, afhængigt af hvor tidligt jeg havde fri) Manglede 1½ semester efter min barsel (der er i øvrigt mødepligt på mit studie (pæd.) - men det gik altså fint )

Anmeld

30. maj 2010

Vingummien

Uh ja, glemte at svare på det jeg skulle svare Men ville lige sige beløbet med økonomi hvis i var i tvivl om det

Har lige været i forhold hvor vi begge 2 læste. Og der er tid og el tage rman tiden. Nu er jeg alene og under udd og det går rigtig godt Ma skal bare bruge tiden anderledes end man plejer

Anmeld

30. maj 2010

henh01