Puh, jeg har det skidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Har ikke skrevet i gruppen tidligere - er vidst lidt overtroisk... Aborterede i januar og er hamrende bange for, at det skal ske igen!

Jeg er i dag 5+2 og jeg har haft det så skidt i dag. De sidste dage har jeg været lidt kvalm, haft det mærkelig i maven og bare været rigtig utilpas ind imellem. Men i dag har det varet hele dagen on/off. Og det er bare så ubehageligt.

Derudover er jeg overdrevet træt hele tiden. Pyh, i morgen er det arbejdsdag igen - håber virkelig ikke, jeg skal have det som i dag. Så ved jeg ikke hvordan jeg skal kunne fungere. Og hvis der er noget jeg ikke ønsker - så er det at melde mig syg. Jeg vil MEGET gerne passe mit arbejde.

De andre gange har jeg ikke været påvirket i min arbejdstid, så jeg  - men jeg er blevet lidt skræmt af i dag .

Men hey - jeg er gravid - og det er FANTASTISK!

Hilsen til alle, T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

mettenoah

mortil3dejligepiger skriver:

Hej med Jer.

Har ikke skrevet i gruppen tidligere - er vidst lidt overtroisk... Aborterede i januar og er hamrende bange for, at det skal ske igen!

Jeg er i dag 5+2 og jeg har haft det så skidt i dag. De sidste dage har jeg været lidt kvalm, haft det mærkelig i maven og bare været rigtig utilpas ind imellem. Men i dag har det varet hele dagen on/off. Og det er bare så ubehageligt.

Derudover er jeg overdrevet træt hele tiden. Pyh, i morgen er det arbejdsdag igen - håber virkelig ikke, jeg skal have det som i dag. Så ved jeg ikke hvordan jeg skal kunne fungere. Og hvis der er noget jeg ikke ønsker - så er det at melde mig syg. Jeg vil MEGET gerne passe mit arbejde.

De andre gange har jeg ikke været påvirket i min arbejdstid, så jeg  - men jeg er blevet lidt skræmt af i dag .

Men hey - jeg er gravid - og det er FANTASTISK!

Hilsen til alle, T

Kan godt følge dig, jeg er i dag 6+5 og kvalmen er så småt begyndt at vise sit fæle ansigt...

Jeg er til daglig personlighælper ved en muskelsvindspatient, jobbet indebærer bl.a. personlighyg. dvs. tørre rumpetten, bade og made ham... og må indrømme, at det i dag lige var ved at ende med...
og hvor ville det være synd for ham hvis det skete..

Men jeg klarede den... det hjælper mig at spise Bugles chips.. hehe bare et par stykker, så kan jeg lidt igen.

Jeg fingre for, at det ikke blir værre for os!

Anmeld

1. juni 2010

Diana...

Hej T 

Tillykke med graviditeten og velkommen til. Jeg kan godt forstå du er nervøs men  alt for den bliver der inde denne gang.

Åhh hvor kan jeg føle dig jeg har de også bare mega skidt. Jeg er så træt at jeg faktisk synes det er lidt skræmmende´ Jeg kan intet overskue og hvis jeg kan komme til det sover jeg både om formiddagen og eftermiddagen. Jeg har nogen mærkelige smerter i maven som jeg overhoved ikke kan kende for første gang og min kvalme og er også gået over til heldags kvalme  Jeg har SÅ ømme bryster at jeg dårlignok kan gå med BH. Og så går jeg og bliver svimmel hele tiden

Håber ikke det kommer til at påvirke dig for meget i dit arbejde.

Knus Diana

Anmeld

1. juni 2010

Mettemus

Tillykke med graviditeten! Kan sagtens følge dig i at man ikke vil gøre sin graviditet til en sygdom og bare gerne vil fortsætte livet som normalt. Håber du har klaret dig igennem dagen i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.