Så I grand prix i går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Munder

Hvad synes I om vinderen og showet i det hele taget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Heidi B

Jeg faldt i søvn i sang 5.... tror jeg.... Jesper vækkede mig kvart over ti... Så gik jeg i seng!!!

Men ælsker at se det.... Ærgeligt at den danske sang ikke vandt. Synes den var god, men er ikke vild med dem der synger den..

Var i Parken i 2001 og se det efter Brdr. Olsen havde vundet i Stockhold året før!!! DET var en suveræn oplevelse!!!!

Anmeld

31. maj 2010

Munder

Heidi B skriver:

Jeg faldt i søvn i sang 5.... tror jeg.... Jesper vækkede mig kvart over ti... Så gik jeg i seng!!!

Men ælsker at se det.... Ærgeligt at den danske sang ikke vandt. Synes den var god, men er ikke vild med dem der synger den..

Var i Parken i 2001 og se det efter Brdr. Olsen havde vundet i Stockhold året før!!! DET var en suveræn oplevelse!!!!

Aj, det gad jeg godt have været inde og se.

Vi talte faktisk om at tage til Tyskland næste år til finalen, men jeg synes det er for risikabelt, hvis Danmark ikke går videre til finalen.

Jeg siger hvert år, at jeg ikke gider se det, men kommer alligevel til at sidde foran skærmen

Anmeld

31. maj 2010

Stumpen

Nævn ikke grandprix i parken... Det år var jeg ung pige i huset i Vedbæk og to dage før finale kommer manden i huset ned og siger at han kan skaffe to billetter til mig, men i den weekend skulle min veninde og jeg en tur til oslo.......så så det ombord på båden -er stadig så bitter over det...

Anyway, så det godt i lørdags.. Selve showet var godt synes jeg, men nøj nogle ringe sange..... Synes klart at DK var den bedste, men lidt farvet er man jo nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.