Vægtscanning/samtale i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

sbs78

I morgen kl 13 skal jeg være på sygehuset. Jeg er mega spændt på hvad de scanner vægten til. I onsdags var jeg til uge 35 tjek og lægen mente at lillesøster vejede omkring de 2100g og det er jo ikke meget, når jeg er 35+0.

Men begge mine store piger har heller ikke været nogle store babyer. Laura på 6½ år vejede 3240g en uge over termin. Freja på næsten 3 år vejede 2924g 16 dage før termin. Så jeg er meget spændt på hvad de siger.

Så skal vi også snakke om fødslen igen. Jeg har fået lavet en fødselskontrakt. Så vi skal lige snakke om de sidste ting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Anne85

sbs78 skriver:

I morgen kl 13 skal jeg være på sygehuset. Jeg er mega spændt på hvad de scanner vægten til. I onsdags var jeg til uge 35 tjek og lægen mente at lillesøster vejede omkring de 2100g og det er jo ikke meget, når jeg er 35+0.

Men begge mine store piger har heller ikke været nogle store babyer. Laura på 6½ år vejede 3240g en uge over termin. Freja på næsten 3 år vejede 2924g 16 dage før termin. Så jeg er meget spændt på hvad de siger.

Så skal vi også snakke om fødslen igen. Jeg har fået lavet en fødselskontrakt. Så vi skal lige snakke om de sidste ting..

Ihh det blir spændende søde.... er spændt på at høre hvordan det går

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Hvor spændende ! Ønsker dig alt held og lykke og venter spændt på en opdatering !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.