Jeg har lavet om ! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Risen skriver:

Jaa der har jeg også set dem.. Men problemet er at der vist ikke er noget opslag til dem så.. Man skal selv ty til mærkelige metoder.. herhjemme er manden ikke verdens største handyman!

argh øv vi hang dem op med noget der hedder vinkler. spørg på den lokale tømmerhandel - DE ved hvad det handler om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ej hvor ser det bare godt ud!!

Hvor er den fine mariehøne fra - er det en pude??

Anmeld

30. maj 2010

Risen

BlyViol skriver:

argh øv vi hang dem op med noget der hedder vinkler. spørg på den lokale tømmerhandel - DE ved hvad det handler om

hehe, vi valgte den dyre og nemme metode i stedet for .. Men vil jeg da sige til kæresten næste gang.. hehe

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Ej hvor ser det bare godt ud!!

Hvor er den fine mariehøne fra - er det en pude??

Den er fra Ikea .. Sådan en pude/stol med luft i ..  

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Risen skriver:

hehe, vi valgte den dyre og nemme metode i stedet for .. Men vil jeg da sige til kæresten næste gang.. hehe

altså det er jo i og for sig også meget nemmere og havde jeg også gjort hvis ikke kæresten var uddannet tømrer

Anmeld

30. maj 2010

TbCp

BlyViol skriver:

søstrene grene!! - der fåes de billigt..

TAK FOR DET

Anmeld

30. maj 2010

K&S

TbCp skriver:

Det er rigtig fint!

De der kasser der hænger på væggen, er de også fra Ikea?

Jeg "blander" mig lige

Man kan nogle gange få nogle der ligner i Bilka - der får man vist et sæt med 4 stk. til 299 kr.

Anmeld

30. maj 2010

K&S

Risen skriver:

Var simpelthen ikke tilfreds med mit børneværelse tidligere.. Så kæresten og jeg var et smut i IKEA (Elsker IKEA) og nu er det blevet mere børnevenligt at se på , sys jeg selv Stadig lyserødt, men med lidt mere blandede farver og figurer .. 

Ih, hvor er det fint

Hvor har du købt de små billeder med Peter Plys og vennerne?

Manden vil rigtig gerne have nogle søde billeder på væggen, men vi kan bare ikke finde nogle - men dem du har, er han helt vild med

Katja

Anmeld

30. maj 2010

Ina33

Risen skriver:

Nope desværre.. De er fra Zebra eller hvad det mærke hedder.. Har købt dem  i ønskebørn og de var desværre ikke så billige som hvis det havde været IKEA..  men de er super funky jo  

Super flot værelse!!

Jeg mener jeg har set dem billige i søstrene Grene, kan det passe?

Anmeld

30. maj 2010

Risen

K&S skriver:

Ih, hvor er det fint

Hvor har du købt de små billeder med Peter Plys og vennerne?

Manden vil rigtig gerne have nogle søde billeder på væggen, men vi kan bare ikke finde nogle - men dem du har, er han helt vild med

Katja

Hej,

tak.. De er købt i sverige.. (Malmø) i et shoppingcenter der hedder Entre Mon ikke de kan findes på nettet hvis det er for langt væk ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.