Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så går jeg ind i uge 39 på tirsdag . Jeg er virkelig glad for at jeg er kommet så langt og nu er der faktisk ikke så langt igen selv om jeg er ved at tælle minutter . Jeg har en veninde som er blevet gravid og hun skal til sin første lægebesøg imorgen og jeg tænker: Godt det ikke er mig som har så langt igen
Jeg har ikke pakket min taske endnu. Jeg er lidt i tvivl om det er for tidligt..
Alexander inde i maven er ret voldsom med sine bevægelser synes jeg og jeg mærker til ham hele tiden . Jeg var ved min jordemoder i fredags og der satte hun ham til at veje 2800 - 3000g. Hun sagde også at hoved ikke stod helt fast, at hun kunne rokke lidt i det . Jeg har fået vand i kroppen og det kan mærkes i mine fingere og ses på mine ben .
Her er så et par billeder af maven og et tydeligt billede af mine strækmærker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen vi følges jo stadig så pænt ad, er dog 1 dag foran dig Jeg skal til jm tirsdag, så vi må se om lille prinsessen sidder helt fast og hvad hun mon vejer nu...... wiiii der er ikke længe til
lululupo skriver: Jamen vi følges jo stadig så pænt ad, er dog 1 dag foran dig Jeg skal til jm tirsdag, så vi må se om lille prinsessen sidder helt fast og hvad hun mon vejer nu...... wiiii der er ikke længe til
Det lyder spændene . Hvis hoved ikke står fast, er der så længer tid til fødslen er på vej eller hvordan?
Det bliver sjovt at se hvornår vi så føder i forhold til hinanden
Low skriver: Så går jeg ind i uge 39 på tirsdag . Jeg er virkelig glad for at jeg er kommet så langt og nu er der faktisk ikke så langt igen selv om jeg er ved at tælle minutter . Jeg har en veninde som er blevet gravid og hun skal til sin første lægebesøg imorgen og jeg tænker: Godt det ikke er mig som har så langt igen Jeg har ikke pakket min taske endnu. Jeg er lidt i tvivl om det er for tidligt.. Alexander inde i maven er ret voldsom med sine bevægelser synes jeg og jeg mærker til ham hele tiden . Jeg var ved min jordemoder i fredags og der satte hun ham til at veje 2800 - 3000g. Hun sagde også at hoved ikke stod helt fast, at hun kunne rokke lidt i det . Jeg har fået vand i kroppen og det kan mærkes i mine fingere og ses på mine ben . Her er så et par billeder af maven og et tydeligt billede af mine strækmærker
Ja jeg er heller ikke så langt fra dig, jeg er i uge 38, men går først ind i uge 39 lørdag. Haha jeg har også en veninde der lige er blevet gravid, og jeg tænkte det samme.. Puha, nok er det dejligt at mærke liv og alt det der, men vi har her hjemme kommet frem til, at jeg skal snakke med lægen om beskyttelse, lige så snart jeg må bruge det. Både min mand og jeg orker ikke lige en omgang graviditet mere - med de humørsvingninger osv der følger med
Men det er da en FLOT rund mave du har dig
mayapigen skriver: Ja jeg er heller ikke så langt fra dig, jeg er i uge 38, men går først ind i uge 39 lørdag. Haha jeg har også en veninde der lige er blevet gravid, og jeg tænkte det samme.. Puha, nok er det dejligt at mærke liv og alt det der, men vi har her hjemme kommet frem til, at jeg skal snakke med lægen om beskyttelse, lige så snart jeg må bruge det. Både min mand og jeg orker ikke lige en omgang graviditet mere - med de humørsvingninger osv der følger med Men det er da en FLOT rund mave du har dig
Ja, det er godt at man er kommet forbi den tid hvor man er bekymret for om der er noget galt med den lille .
Det med beskyttelse er jeg også begyndt at tænke på især fordi jeg ikke har en fyr så det ender nok med at jeg bare skal bruge gummi for at undgå sygdomme også
Takker for de pæne ord
Low skriver: Ja, det er godt at man er kommet forbi den tid hvor man er bekymret for om der er noget galt med den lille . Det med beskyttelse er jeg også begyndt at tænke på især fordi jeg ikke har en fyr så det ender nok med at jeg bare skal bruge gummi for at undgå sygdomme også Takker for de pæne ord
Ja det er nok den bedste beskyttelse for dig så. Ja også nervøsiteten, men så læser man her inde, at folk mister deres babyer meget sent i graviditeten eller ved fødslen, og det har givet mig mavepine igen. Men det sker selvfølgelig ikke ret tit, men alligevl...
Men som du beskriver din baby sparker, og jeg også selv mærker min sparke, så kan de vist holde til meget
mayapigen skriver: Ja det er nok den bedste beskyttelse for dig så. Ja også nervøsiteten, men så læser man her inde, at folk mister deres babyer meget sent i graviditeten eller ved fødslen, og det har givet mig mavepine igen. Men det sker selvfølgelig ikke ret tit, men alligevl... Men som du beskriver din baby sparker, og jeg også selv mærker min sparke, så kan de vist holde til meget
Ja, jeg blev også ret nervøs da jeg læste om folk der havde mistet men nu har jeg undersøgt om det og det skulle vist være en meget lille procent del det sker for. Jeg vælger ikke at læse de debatter mere da jeg bare bliver ked af det på deres vegne og nervøs på mine egene vegne.
Ja det tror jeg også at de kan
Low skriver: Det lyder spændene . Hvis hoved ikke står fast, er der så længer tid til fødslen er på vej eller hvordan? Det bliver sjovt at se hvornår vi så føder i forhold til hinanden
Ved det ikke må jeg indrømme, men mon ikk det er det samme!!! Ja vi må se
Low skriver: Ja, jeg blev også ret nervøs da jeg læste om folk der havde mistet men nu har jeg undersøgt om det og det skulle vist være en meget lille procent del det sker for. Jeg vælger ikke at læse de debatter mere da jeg bare bliver ked af det på deres vegne og nervøs på mine egene vegne. Ja det tror jeg også at de kan
Ja netop, det er ikke sjovt. Men er spændt på at hører hvornår du føder.. Det kan jo ske når som helst nu. Mener også jeg har hørt/læst, at man kan føde selv om hovedet ikke står fast. Så kommer det istedet til at stå fast under fødslen. Jeg skal selv til jordmoder tirsdag, og er spændt på hvad hun siger...
mayapigen skriver: Ja netop, det er ikke sjovt. Men er spændt på at hører hvornår du føder.. Det kan jo ske når som helst nu. Mener også jeg har hørt/læst, at man kan føde selv om hovedet ikke står fast. Så kommer det istedet til at stå fast under fødslen. Jeg skal selv til jordmoder tirsdag, og er spændt på hvad hun siger...
det bliver nu os spændende hvem af os 2 der ser sin lille guldklump først jeg skal til jordemoder torsdag.. har du en fornemmelse af hvad der sker 'dernede'?? synes godt nok min lille pige presser på nogle gange
kh tina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128