Anbefal en brystpumpe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Anne85

Hej tøser..... vil ha købt mig en brystpumpe (altså bare en manuel)... brugte det rigtig meget første gang (forebyggede brystbetændelse (og redede mig ud af en en gange eller to) og var genial til at pumpe lidt ud til når far var alene hjemme). Men jeg synes ikke den kan genbruges efter 2 år på loftet, så der må en ny til.

Hvilken model kan I anbefale? Gider ikke betale en bondegård for den...

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg lejede en hos Babysam. Det er en elektrisk som dem de har på hospitalet. Det er ikke særlig dyrt og du kan få tilskud til det igennem Danmark

Anmeld

30. maj 2010

Trine_H

Hej smukke,

jeg har en fra Pigeon. Købte den i Kære Børn til 299 kr. http://www.pigeon.dk/product.php?kode=16833

Den er rigtig fin til mit behov - bla. da jeg havde brystbetændelse, og nu bruger jeg den hvis lillemanden sover og brysterne skal tømmes.

Den er nem at bruge og danner et fint vakuum.

Anmeld

30. maj 2010

Anne85

MoarHvidovre skriver:

Jeg lejede en hos Babysam. Det er en elektrisk som dem de har på hospitalet. Det er ikke særlig dyrt og du kan få tilskud til det igennem Danmark

Vil ikke leje... for den er ikke kun for en kort periode jeg skal bruge den...

Anmeld

30. maj 2010

Anne85

Trine_H skriver:

Hej smukke,

jeg har en fra Pigeon. Købte den i Kære Børn til 299 kr. http://www.pigeon.dk/product.php?kode=16833

Den er rigtig fin til mit behov - bla. da jeg havde brystbetændelse, og nu bruger jeg den hvis lillemanden sover og brysterne skal tømmes.

Den er nem at bruge og danner et fint vakuum.

Tror faktisk også det var en pigeon jeg havde til kristian.... og prisen er da bestemt overkommelig

Anmeld

30. maj 2010

Halbschön

Anne85 skriver:

Hej tøser..... vil ha købt mig en brystpumpe (altså bare en manuel)... brugte det rigtig meget første gang (forebyggede brystbetændelse (og redede mig ud af en en gange eller to) og var genial til at pumpe lidt ud til når far var alene hjemme). Men jeg synes ikke den kan genbruges efter 2 år på loftet, så der må en ny til.

Hvilken model kan I anbefale? Gider ikke betale en bondegård for den...

På forhånd tak for hjælpen

Hej Anne.

jeg har brugt den manuelle fra Philips Avent.. Den er vist også til en overkommelig pris, og ikke mindst synes jeg at den var rigtig god ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.