Lillesøster - uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

nej det er squ lidt vildt.... 11 dage så er jeg i uge 38 og inden for termin... nøøøj så skal jeg ud og gå nogle gode ture  Det har jeg slet ikke rigtig turdet den seneste tid af frygt for at sætte noget igang før tid.

Nej jeg har først et besøg igen i uge 38... synes der er blevet sparet noget på besøgene i forhold til første gang... Er spændt på at høre om hun står fast - det føles sårn, men min jordemoder siger at jeg skal regne med at hun først gør det når jeg er gået i fødsel. Hun har dog ligget fint med hovedet nedad hver gang jeg er blevet undersøgt elelr scannet. Står Frederikke fast?

Ja, jeg synes også det er så vildt at tænke på - 7 dage, om præcis en uge er jeg også indenfor terminen!

Dog tror jeg altså ikke der vil ske det store, hvis man føder lidt før

Ej, det var da rigtig træls at der bliver sparet på besøgene... Her i Viborg kommune ligger det helt fast, at man skal til jordemoder i uge 35+, og efterfølgende hver 14.dag indtil den dag man føder. Det synes jeg er rigtig rart.

Mon ikke, at hendes hoved står fast, hvis det har ligget ned ad de sidste mange gange.

Frederikkes hoved har nærmest ligget ned af siden midten af 20'erne, både når jeg er blevet scannet og har været til jordemoder.

Fik så af vide i torsdags at hun "allerede" står fast i mit bækken, så det er rigtig dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Tanja84

Flot, flot mave, er helt vild med det nederste billede

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

flotte flotte gravide kvinde altså!! 

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Ih du ser jo bare så godt ud ! Er helt tosset med billede nummer 2 ! Så fint og rigtig filmstjerne agtigt !

Anmeld

30. maj 2010

Anne85

Tanja84 skriver:

Flot, flot mave, er helt vild med det nederste billede

Tak

Anmeld

30. maj 2010

Anne85

BlyViol skriver:

flotte flotte gravide kvinde altså!! 

Ihh hvor er du sød

Anmeld

30. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

Ih du ser jo bare så godt ud ! Er helt tosset med billede nummer 2 ! Så fint og rigtig filmstjerne agtigt !

Tark  Hi hi... den film skulle vist hedde noget med flodhest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.