Anne85 skriver:
nej det er squ lidt vildt.... 11 dage så er jeg i uge 38 og inden for termin... nøøøj så skal jeg ud og gå nogle gode ture
Det har jeg slet ikke rigtig turdet den seneste tid af frygt for at sætte noget igang før tid.
Nej jeg har først et besøg igen i uge 38... synes der er blevet sparet noget på besøgene i forhold til første gang... Er spændt på at høre om hun står fast - det føles sårn, men min jordemoder siger at jeg skal regne med at hun først gør det når jeg er gået i fødsel. Hun har dog ligget fint med hovedet nedad hver gang jeg er blevet undersøgt elelr scannet. Står Frederikke fast?
Ja, jeg synes også det er så vildt at tænke på - 7 dage, om præcis en uge er jeg også indenfor terminen! 
Dog tror jeg altså ikke der vil ske det store, hvis man føder lidt før 
Ej, det var da rigtig træls at der bliver sparet på besøgene... Her i Viborg kommune ligger det helt fast, at man skal til jordemoder i uge 35+, og efterfølgende hver 14.dag indtil den dag man føder. Det synes jeg er rigtig rart.
Mon ikke, at hendes hoved står fast, hvis det har ligget ned ad de sidste mange gange.
Frederikkes hoved har nærmest ligget ned af siden midten af 20'erne, både når jeg er blevet scannet og har været til jordemoder.
Fik så af vide i torsdags at hun "allerede" står fast i mit bækken, så det er rigtig dejligt! 
Anmeld