En der er god til at synge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

LouiseNielsen

mariamiss6 skriver:

Jeg kender en fyr, der kender flere sangerinder vidst... Men hende jeg selv har hørt, bor i brønshøj, så nej ikke i jylland.... Men jeg ved jo ikke om hun vil sådan noget, og om hun er villig til at køre så langt for det

jeg kender hende slet ikke, men her er hendes youtube kanal, så kan du jo høre de sange hun synger....

http://www.youtube.com/user/BelieveInNathalie

Ja det er jo meget langt og køre for "så lidt" uden hun måske skal have en halv bondegård for det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

twinboys

hejsa jeg spørger hende lige om det er noget hun kan og vil ???

Majbritt

Anmeld

30. maj 2010

LouiseNielsen

twinboys skriver:

hejsa jeg spørger hende lige om det er noget hun kan og vil ???

Majbritt

Lyder rigtig godt.... Tusind tak!

Kan jeg høre noget med hende nogen steder??  Hvornår ved du besked??

Kram

Anmeld

30. maj 2010

TbCp

Hende her bor på Fyn... synger rigtig godt synes jeg http://musikmette.dk/

Her er lidt af hendes musik

http://www.myspace.com/mettemarstrandmusik

Anmeld

30. maj 2010

NinaNymannMadsen

altså jeg kan godt synge har sunget i kirkekor i mange år og har flere gange der fået afvide jeg burde gå til sangundervisning så jeg kan lege med stemmen og for at blive bedre. min kor lære roste mig til himlen og snakker om mig stadig til de elever hun har nu. men ringkøbing er langt væk når man ingen bil har ellers hvis det var kunne jeg godt ha gjort det. og kunne godt sende et lydklip til dig hvor du kunne høre mig synge også.

ellers tror jeg måske at jeg kender nogen kan prøve at forhøre mig

Anmeld

30. maj 2010

LouiseNielsen

Astasmor skriver:

altså jeg kan godt synge har sunget i kirkekor i mange år og har flere gange der fået afvide jeg burde gå til sangundervisning så jeg kan lege med stemmen og for at blive bedre. min kor lære roste mig til himlen og snakker om mig stadig til de elever hun har nu. men ringkøbing er langt væk når man ingen bil har ellers hvis det var kunne jeg godt ha gjort det. og kunne godt sende et lydklip til dig hvor du kunne høre mig synge også.

ellers tror jeg måske at jeg kender nogen kan prøve at forhøre mig

Hvor bor du da?

Jeg vil meget gerne prøve at høre dig synge... Og du må også meget gerne høre andre. Jeg vil rigtig gerne finde en der kan gør det nemlig....

Kram

Anmeld

30. maj 2010

NinaNymannMadsen

LouiseLarsen skriver:

Hvor bor du da?

Jeg vil meget gerne prøve at høre dig synge... Og du må også meget gerne høre andre. Jeg vil rigtig gerne finde en der kan gør det nemlig....

Kram

bor i Horsens.

jamen så får jeg da lige optaget mig selv og ser om jeg kan sende det til dig. men det bliver ikke lige i aften.

skal nok lige høre nogen andre ad.

Anmeld

30. maj 2010

twinboys

Har lige snakket med hende og jeg vidergiver lige hendes nr ( har jeg fået lov til) så kan du selv aftale nærmere... Så tjek personlig besked... Smiler

Majbritt

Anmeld

31. maj 2010

JonTri

Hey...

Jeg benyttede mig af en sangerinde, min venindes venindes veninde kender, da jeg blev gift her den 15... Nå men hun var dælme god og jeg havde ikke hørt hende synge før i kirken - og der blev tudet løs.

Hun bor i Århus og er sygeplejerske (altså ikke prof. sangerinde) Aner selvf. ikke hun hun kan og har lyst, men kan sa sms hende.

Anmeld

31. maj 2010

iln

Ærgeligt det er i Ringøbing ellers ville jeg gerne have hjulpet. Har mange års sangerfaringer (solo, band og kor) og er nu uddannet musiklærer. Men tidspunktet er desværre lige hvor vi flytter i hus. Øv øv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.