Kryds fingre for Zette!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

LouiseNielsen

LN_ mor skriver:

What?! Ej, hvorfor dog det?

Er fatisk ik helt klar over hvorfor....

Hun skrev til mig meget tidlig morgen hvor spændt hun var og at hun slet ik havde sovet. Jeg skrev så held og lykke til hende kl 08.00, men fik en sms tilbage om at hun sku kontakte dem kl 10.00 fordi de havde udskudt det, og ja da kl så blev 10.00 fik jeg en sms om at det slet ikke blev idag alligevel.....

Øv øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LouiseLarsen skriver:

Hun skrev til mig meget tidlig morgen hvor spændt hun var og at hun slet ik havde sovet. Jeg skrev så held og lykke til hende kl 08.00, men fik en sms tilbage om at hun sku kontakte dem kl 10.00 fordi de havde udskudt det, og ja da kl så blev 10.00 fik jeg en sms om at det slet ikke blev idag alligevel.....

Øv øv!

ej, buh!!!! Hun skrev også til mig i morges hvor spændt hun var, og der var hun på vej i bad for derefter at køre afsted!

Stakkels dem nu havde de lige vænnet sig til tanken om at det blev i dag!

Anmeld

30. maj 2010

LouiseNielsen

Caroline86 skriver:

ej, buh!!!! Hun skrev også til mig i morges hvor spændt hun var, og der var hun på vej i bad for derefter at køre afsted!

Stakkels dem nu havde de lige vænnet sig til tanken om at det blev i dag!

Ja det er bare smadder træls for dem..... Hehe og for os der også venter spændt på "lille" Malous ankomst....

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

LouiseLarsen skriver:

Ja det er bare smadder træls for dem..... Hehe og for os der også venter spændt på "lille" Malous ankomst....

ja for pokker! Vi vil jo se hvad det er hun har drønet rundt og arbejdet på derinde

Anmeld

30. maj 2010

LouiseNielsen

Caroline86 skriver:

ja for pokker! Vi vil jo se hvad det er hun har drønet rundt og arbejdet på derinde

Jaa, og hun er jo min svigerdatter, så er altså ved at være pænt spændt på at se hende....

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

LouiseLarsen skriver:

Jaa, og hun er jo min svigerdatter, så er altså ved at være pænt spændt på at se hende....

hihi, nå ja, det er rigtigt

Anmeld

30. maj 2010

Trolde_mor

LouiseLarsen skriver:

Øv øv!

Ouha hvor må det være svært for dem, når du nu har gået og troet at det ville ske idag. Føler helt med dem

Ved hun hvornår hun så kan blive sat i gang?

Anmeld

30. maj 2010

lululupo

Hun bliver nu overflyttet til slagelse, så hun kan blive sat igang Så jeg  så meget at de kramper..... Kom så Zette !!!!!!Kom så Malou!!!!!

Anmeld

30. maj 2010

Lone Jakobsen

står og hepper lidt...håber at de snart får hende hjulpet i gang

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

hep hep hep!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.