35+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.232 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Risen

FATASS Ej, det er godt nok hårdt nu synes jeg.. Men jordmoder mener at jeg kan føde anytime på grund af slimprop og smerter.. Spændende Spændende ! Måske det sidste mave billede fra mig?.. Håber jeg nu ikke.. Vil godt gå til min.uge 38 .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SMUK!!! Og pak da lige de negative ord væk, for de er spildt

tik tak tik tak, før du ved af det er du MOAR!!

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Caroline86 skriver:

SMUK!!! Og pak da lige de negative ord væk, for de er spildt

tik tak tik tak, før du ved af det er du MOAR!!

Hvor er du sød! Altid en rar kommentar i ærmet ! 

Ja der er godt nok ikke længe til nu.. Det er helt vildt.. Glæder mig til at klæde prinsessen i jordbærtøj ligesom din sveske !

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

Risen skriver:

Hvor er du sød! Altid en rar kommentar i ærmet ! 

Ja der er godt nok ikke længe til nu.. Det er helt vildt.. Glæder mig til at klæde prinsessen i jordbærtøj ligesom din sveske !

hihi... ja, og bare vent til du først har født! Så går det endnu hurtigere Laura skal døbes om under en uge og må starte skemad om 2½ uge Det kan jeg slet ikke forholde mig til

Nyd den sidste, hårde(!!!!), tid, søde

Anmeld

30. maj 2010

MTS

Nøj hvor ser du bare fin ud, og den mave sidder da bare perfekt på dig. Nu er der ikke lang tid tilbage

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Caroline86 skriver:

hihi... ja, og bare vent til du først har født! Så går det endnu hurtigere Laura skal døbes om under en uge og må starte skemad om 2½ uge Det kan jeg slet ikke forholde mig til

Nyd den sidste, hårde(!!!!), tid, søde

Ja det er helt vildt ! Synes du fødte for max en uge siden ! Så mærkeligt.. Hvor hyggeligt med dåb.. Er allerede i gang med at lave vores på trods af vi ikke må få en tid før jeg har født... hehe ! 

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

Risen skriver:

Ja det er helt vildt ! Synes du fødte for max en uge siden ! Så mærkeligt.. Hvor hyggeligt med dåb.. Er allerede i gang med at lave vores på trods af vi ikke må få en tid før jeg har født... hehe ! 

ork, jeg var også i gang

Det er da også super hyggeligt at gå rundt og pusle med Jeg opretter en tråd om en uge med MAX billedspam fra vores dåb, så kan du måske blive inspireret

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Caroline86 skriver:

ork, jeg var også i gang

Det er da også super hyggeligt at gå rundt og pusle med Jeg opretter en tråd om en uge med MAX billedspam fra vores dåb, så kan du måske blive inspireret

Jaaa ! Elsker spam tråde ! Det må du endelig gøre ! Ønsker jer en dejlig dag ! 

Knus 

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

Risen skriver:

Jaaa ! Elsker spam tråde ! Det må du endelig gøre ! Ønsker jer en dejlig dag ! 

Knus 

Jeg takker og bukker

Anmeld

30. maj 2010

Mettemus

Risen skriver:

FATASS Ej, det er godt nok hårdt nu synes jeg.. Men jordmoder mener at jeg kan føde anytime på grund af slimprop og smerter.. Spændende Spændende ! Måske det sidste mave billede fra mig?.. Håber jeg nu ikke.. Vil godt gå til min.uge 38 .. 

Hvor spændende!  

Synes du ser rigtig flot ud, på billedet kan man i hvert fald ikke se at du synes det er ved at være hårdt! Du bær' det flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.