TUT / Mikkelmusen (hormon spiral)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Susan1978

Sig mig hvor længe har i haft jeres nu - og hvor længe blev i ved med at bløde on og off..

jeg har haft den i 3 mdr og jeg synes fandme jeg bløder hele tiden.. jeg har flere dage hvor jeg bløder end hvor jeg ikke gør...

det er ikke meget, men det er der.. 

det er så skide irreterende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Mikkelmusen

Sådan havde jeg det også, men pludselig skiftede det fra 21 dage blødning og 7 dages pause, og til 7 dage meget lidt blødning og 21 dages pause. Efterfølgende udeblev den helt i knap 2 perioder, og så blødte jeg lidt igen i 7-8 dage.

Bare rolig, det skal nok stoppe. Jeg var også helt fortvivlet fordi jeg som du, blødte flere dage end jeg havde pause.

Anmeld

30. maj 2010

Tut

Her er det kun 4 mdr. siden jeg fik sat min op, og jeg plet bløder i 14 dage og 14 dage uden, og så plet bløde 14 dage og 14 dage uden.

Jeg får aldrig en RIGTIG mens. (max 1 dag hvor jeg bløder lidt mere end bare lidt plet - men that's it)

Anmeld

30. maj 2010

Nadi

No no no, jeg vil ikke høre det
Går og venter på min mens så jeg kan få proppet skidtet op!

HADER at bløde, netop også derfor jeg har valgt hormon, så gider da ikke plet-bløde konstant!!

Anmeld

30. maj 2010

Tut

Min læge sagde at de første 6-8 mdr. er meget underlige mht. pletblødning i ny og næ, og at det først er derefter man kan begynde at se et mønster.

Anmeld

30. maj 2010

Susan1978

tak for svar..

ja jeg fik også at vide at de første 6 mdr kunne være meget mærkeligt.. men jeg havde alligevel ikke regnet med at bløde flere dage end ikke..  det er ret hæmmende..

og jeg kan slet ikke se et mønster i det..  endnu..  nå men jeg er tålmodig..

hey og TUT, vil bare rigtig gerne se dig lørdag.. så kom kom kom 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.