Går bedre her har haft børn hjemme hele ugen/siden lørdags aften jeg fik dem hjem søndag fra deres fader af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. januar 2008

H+S Skjolgborg.

NÅÅ men Tak til jer der har skreve..
Benjamin var til lægen tirsdags morgen.Victoria tog jeg tempertueren på da efter middag have ikke taget den hele dagen fik godt nok et chok 41.3 tog den lige igen 41.4 hmm hun Hoste en del,mega snotte og i behadlingen for mega øjnebetændelse har hun været i 14 dage på mandag mega øvøv..Nå men Jeg gav hende et lidt mindre varmt bad og hun fik kun ble på kamillethe leve hun af/gør hun stadig lidt inu.Jeg fik feber ned til 41.0.Med et gik hun i feberkrampe(min venindes søn lider meget af det og har set to gang han har haft det så gjorede som de har fået afvide hved feberkrampeanfald).Holde hende trøste hende hun var lidt hvid og det hvid kom også lidt ud af hendes øjne.Derefter der stor græd hun jeg ringede til kæreste og victorias far så til lægevagten.Mens vi vente på at komme igellem til lægen tog jeg temperturen igen 40.9.afsted med falck da vi har falckabbonement.Kæresten kom hjem og vi blev hente..Da victoria og jeg vente på at komme ind opdage jeg hun have en del gule pletter på tungen.Hun græde mega meget siden kl:13.30 og var der kl:20 ca..Da vi kom ind kigge han over alt selv hende tempertur tog han den sagde 40.6.Han sagde de små plette på tungen godt kunne være stafilikokker han var ikke sikker.Han opdage så pletter små røde nogle på hendes mave og ryg tog og kigge hende i munden og halsen igen og tog en prøve den var negativ.han virke meget somom han ville indlægge hende skriv snakke ikke lige kigge på hende af og til.så vente han sig om og sagde hun har bedste af at være der hjemme jeg ville godt have vi ser det ad og blev det hved/værre måtte vi ringe igen + skulle give hende smertestillingen hver 6 time.
dagen her har godt nok været hårde men med to syge børn og feber mellem 39.5 og 41.4 victoria er bare vildt snotte.det ene øje stadig betændt og hoster en del og gider ikke spise det stor men er vild med en drikkedunk med kamillethe og putte op ad mor..Benjamin hoster meget mere og ind sin søster men er ikke rigtigt snotte.
De har ikke så meget feber mere
De her to dag har den ligge på 38.5-39.0 højste så dejligt nok..
Så vi håber på det går frem ad...
Benjamin blev jo 7 år i går og skal hold en stille og rolig fødselsdag med 9 mennesker så det går nok første den 9 feb skal vi være 24 pyhaaaa.
KNus herfra henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.