lollandpigen skriver:
Hejsa....
Kunne godt tanke mig at vid eom hurtigt hvad er hurtigt?? 
Jeg har altid troet at jo flere børn man havde født jo hurtigere fødte du....
Er nu lidt nervøs for om det går så stærkt så man måske ikke når på sygehuset?? Jeg har 40 km til sygehuset.... 
Jeg fødte ret hurtigt de andre to gange og blev derfor tilrådet at føde hjemme... Hvilket vi så forhåbentlig også gør, da vi også har 40 km til sygehuset... Hellere hjemme end i bilen.
Vandet gik spontant kl 23 om aftenen og ved 3-tiden var vi på fødegangen (vi blev bedt om at komme med det samme, da det regnes for for-tidligt), og ved 6-7 tiden var han født. 36+0
Anden gang vågnede jeg med 7 minutter mellem veerne og troede det var mavekramper
så gik på toilettet, men kunne så tydeligt fornemme et mønster i smerterne, så var på sygehus ved 4-5 tiden og fødte lidt i 7... 38+6
Håber ikke det drilske bliver at gå over tid, men jeg er indtil videre stadig urolig for at gå i fødsel før 37+0, da jeg jo så ikke får min hjemmefødsel... Men jeg vil heller ikke gå over tid, da den dag jeg er 42+0 er sidste dag bhv har åbent før 14 dages sommerferie, og jeg tvivler på at mit overskud står til at sidde med nyfødt og to friske drenge på 3 og 5
Majken 35+2
Anmeld