Lamaze legetøj sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. maj 2010

line melias mor

det var bare fordi du skrev 500 . det var heller ikke negativt ment jeg ved ikke hvad de koster derfor jeg googlede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Christopher&Andreas

Line&Liam skriver:

Tror måske her: http://www.susanlegetoej.dk/shop/lamaze-hund-med-9363p.html

Men det er jo så uden moms...

Undskyld jeg lige brød ind....

vil du købe noget for du skrev også sådan i mit babyalarm indlæg hvilket jeg dinder meget mærkeligt hver gang jeg vil sælge noget....

Anmeld

30. maj 2010

Christopher&Andreas

line melias mor skriver:

det var bare fordi du skrev 500 . det var heller ikke negativt ment jeg ved ikke hvad de koster derfor jeg googlede.

ja så kan jeg godt se det er for dyrt havde ikke set de kostede det på nettet tog ud fra legekædens priser her i byen...

Anmeld

30. maj 2010

Christopher&Andreas

byd det i synes for bamserne inkl. porto det er nemmere jeg vil jo gerne have den pris jeg har givet men udfra nettet er det ALT for meget for dem.... det er nemmere hvis i bare byder...

Anmeld

30. maj 2010

L-Mortil3

gitte&christopher skriver:

vil du købe noget for du skrev også sådan i mit babyalarm indlæg hvilket jeg dinder meget mærkeligt hver gang jeg vil sælge noget....

Jeg ville faktisk gerne have købt elefanten, men det er da ligemeget.

God dag til dig.

Anmeld

30. maj 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Jeg ville faktisk gerne have købt elefanten, men det er da ligemeget.

God dag til dig.

Det var det jeg havde skrevet i det indlæg der står slettet.

Bød 200 inkl. porto, men valgte jo så at slette det.

Men hvis ikke der er en der byder over, vil jeg da stadig gerne byde 200 incl porto.

Anmeld

30. maj 2010

line melias mor

jeg vil gerne købe hunden og slangen så. for 225 inklusiv porto forstår godt hvis du syntes det er for billigt

Anmeld

30. maj 2010

Christopher&Andreas

sælger også gerne det hele samlet tænker 1000-1200kr og det er i følge tøjbamsen meget billigt hvis man ligger dem alle sammen... ved ikke hvad porto ville være

Anmeld

30. maj 2010

Christopher&Andreas

gitte&christopher skriver:

sælger også gerne det hele samlet tænker 1000-1200kr og det er i følge tøjbamsen meget billigt hvis man ligger dem alle sammen... ved ikke hvad porto ville være

hvis det har interesse kan du/i smide en privat besked eller sms giver gerne en god billig samlet pris på det hele eller hver for sig

sms 30710860

knus gitte

Anmeld

31. maj 2010

Christopher&Andreas

oprettet nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.