Er det okay at være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

Heidi.

en lille smule stole af sig selv... Hvis man siden i Tirsdags ikke har spist slik, kager, chips, eller noget... Til trods for at fristelserne har været store, så har jeg ikke gjort det...
Til gengæld spiser jeg enorme mængder frugt, og en masse figenestænger... og en masse tyggegummi...

Jeg har modstået fristelser som jeg ikke troede var mulige. I Fredags var vi hjemme hos min mor og spise, og hun diskede op med dessert.. Lækker brownie, lækker is fra Princip, men kaffe chokoladestykker og whisky.. Og lidt jordbær... Det eneste jeg spiste var jordbærene, resten gik til min papfar... Min mor kiggede, og jeg sagde at jeg ikke skulle have det da jeg er på kur...

Nede på mit arbejde bliver der stortset hver dag i frokosten disket op med enten kage eller is, men jeg tager ingenting...:DJeg må altså indrømme at jeg er ret stolt...(C)

Ville bare lige dele det med jer...

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

Mathilde

Jo du må gerne være stolt af dig selv! Det er sgu sejt gået:) Det lyder til der er rigtig mange fristelser omkring dig, så det lyder ikke helt nemt. Men vildt flot at du klarer det.
Jeg synes starten er sværest, så lækkert at du er kommet så godt igang:))

(H)Mathilde

Anmeld

16. juni 2008

Tullebobs

Godt gået - du er da for sej, så selvfølgelig må du være stolt...:D

Anmeld

16. juni 2008

ivfmarie

Det er sgu ok at være stolt af sig selv! Det er en stor sejr at modstå fristelserne i starten hvor det er så nemt at sige "arhh, så starter jeg bare morgen" (kender I den?) Men når først man har sagt nej, og er kommet godt igang - så får man lissom mod på at sige nej til noget mere ;)

Godt gået, du!

Marie - der har haft en guldbarre liggende inden for rækkevidde i to dage nu - UDEN at tage noget af den!! Så jeg er også stolt af mig selv :D

Anmeld

16. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja det er tilladt at være stolt :P Jeg ville ønske jeg havde din rygrad, for min har været væk de sidte 4 uger under eksamen :$ Jeg er også stolt af dig

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.