Ville du kunne acceptere at din kæreste ikke vil giftes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Corn

Her var det mig der ikke ville giftes... Så jeg kunne sagtens acceptere det.

Meeen det endte med bryllup, da det jo er den bedste måde at sikre hinanden på, som skrevet tidligere, kan man ikke testamentere og krydsforsikre godt nok, hvis man ikke er gift..

Vi har valgt stadig at have testamente, hvor vi giver hinanden alt, selvom vi er gift nu, så ungerne "kun" får deres tvangsarv... Tænk at skulle være nødt til at købe sine unger ud af huset, for at kunne blive boende i deres vante rammer.

Så her blev jeg gift af fornuft, manden af kærlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Diana...

Ja selvfølgelig ville jeg kunne acceptere det. Jeg elsker ham da uanset om der er papir på det eller ikk. 

Knus Diana

Anmeld

30. maj 2010

misslea

hmm.. jeg har svaret "ved ikke"!!!

Jeg blev selv gift i august 08, og jeg ville IKKE for noget i verden undvære den dag!!! Vi havde et fantastisk bryllup i Holmens Kirke med alle de mennesker i vores liv, som betyder en masse for os!!! Vi havde heldigvis begge drømmen om det store romantiske bryllup så det blev aldrig et problem herhjemme!!!

Vi blev gift af mange forskellige årsager!! For det første er vi begge håbløst romantiske, og ville gerne holde den VILDESTE fest for alle vores fantastiske venner og familien!! Samtidig var det vigtigt for os at sikre hinanden bedst muligt, inden vi begyndte at tænke på børn!!! 

Jeg svarede ved ikke fordi, at jeg ikke har oplevet, at min kæreste ikke har villet giftes, og ved derfor heller ikke, hordan jeg ville have det med det! Men tror ærligt at jeg ville ha' det lidt svært med det! Jeg kunne sagtens holde et anderledes bryllup end det vi havde... enten bare os to på rådhudet eller et eksotisk sted

Men for os har det gjort noget helt specielt at sige JA til hinanden!!!

Mange kærlige hilsner fra Lea

Anmeld

30. maj 2010

B&J

nej det ville jeg ikke kunne.... men nu ved jeg også han gerne vil...  men jeg vil ikke giftes på rådhuset og han vil ikke giftes i en kirke da han er satanist så det bliver uden for på et pænt stykke ja et eller andet sted

Anmeld

30. maj 2010

XXSS

Sujan skriver:

Ja bare nysgerrig.. Min kæreste vil aldrig nogensinde giftes.. Har spurgt om vi ikke bare kunne gå på rådhuset og ingen behøver at få det at vide.. Men nej..
Har nok accepteret det men nogen gange bliver jeg da lidt trist over at han har det sådan.. Tanken om at jeg aldrig skal giftes gør mig på en måde lidt trist.. Men kan jo ikke rigtig gøre noget.. Så ville jeg bare lige høre jeres mening...

Ved egentlig ikke hvorfor det er så vigtigt at blive gift.. Men er jo et symbol... Man kan jo sikre hinanden på mange andre måder men gør mig bare nogle gange lidt ked af det når han siger det...

Jeg har stemt ja, hvis jeg vidste det på forhånd - kunne jeg jo ikke sige noget til det. Men selvfølgelig er det da trist hvis man har den store drøm om et stort hvidt bryllup  Vi blev gift på rådhuset sidste år (og jeg har altid sagt at jeg aldrig nogensinde skulle giftes på rådhuset, da det var det mest uromantiske) - har hus, barn, m.m. men min mand vil rigtig gerne have et stort hvidt bryllup, jeg tror han er modnet med "alderen" - så man skal aldrig sige aldrig

Anmeld

30. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Line&Liam skriver:

Det ville jeg sagtens kunne, jeg synes ikke det er en stor drøm jeg har, og jeg har ikke behov for at vise verden jeg elsker ham og omvendt, for det ved både han og jeg.

Jeg tror dog gerne han vil giftes med tiden, det snakker han i hvertfald om, vi tænker mere på ægteskab som i at sikre hinanden og Liam bedst muligt.

Herhjemme har er der heller ingen af os der har haft noget synderligt behov for at skulle giftes, for at 'vise vores kærlighed' eller i den dur.

Vi valgte dog alligevel for 1½ år siden, at blive gift på rådhuset - mendet var mest for at sikre hinanden, vores datter & huset.

Vi har det kun til at stå på papirene i skabet - ingen af os bærer ringe, og det er heller ikke alle i vores familier der har kendskab til at vi er blevet gift.

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Tjuhl skriver:

man skal bare huske at et bryllup i las vegas ikke er legitimt herhjemme, så hvis man vil være rigtigt gift efterfølgende, er man nødt til at sige ja herhjemme under dansk lovgivning også

Hehe... altså så er vi som sådan gift jo, bare ikke ifølge dk... Men det er nu også bare en masse fis. vi må se hvad fremtiden bringer

Anmeld

2. juni 2010

millesofie

jeg har svaret ja.. da jeg ikke selv vil giftes er det ikke noget problem tilgengæld ville jeg have det dårligt hvis det var omvendt og han ville giftes

Anmeld

2. juni 2010

N&J

Jeg har stemt blank, fordi jeg godt kunne acceptere det med at han ikke ville giftes, men, og det er stort men, vi skulle have en eller anden form for cermoni (så kan vi selv bestemme hvad og hvordan) så må han også gå lidt på kompromis for min skyld hvis jeg skal gøre det for ham..  

Anmeld

2. juni 2010

3xM

for mig er det en lille pige drøm at blive gift i kirke og ville jeg stadig rigtig gerne. Kunne blive nødt til at acceptere det, men ville nok føle jeg gik glip af en stor ting man man har drømt om siden askepot fik sin prins og alle andre disney hist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.